|
Heroes III - Kouzla - Ohnivá magie
1. úroveň
Krvežíznivost (Bloodlust)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
5 |
Trvání |
1 kolo/Síla kouzel |
Základní účinek |
Terči kouzla se při boji zblízka zvyšuje jeho Útok o +3 |
Pokročilý účinek |
Terči kouzla se při boji zblízka zvyšuje jeho Útok o +6 |
Expertní účinek |
Všem jednotkám se při boji zblízka zvyšuje jejich Útok o +6 |
Prokletí (Curse)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
6 |
Trvání |
1 kolo/Síla kouzel |
Základní účinek |
Útok terče kouzla způsobí minimální zranění |
Pokročilý účinek |
Útok terče kouzla způsobí (80% minimálního zranění) - 1 |
Expertní účinek |
Všechny nepřátelské jednotky působí (80% minimálního zranění) -1 |
Ohnivá ochrana (Protection from Fire)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
5 |
Trvání |
1 kolo/Síla kouzel |
Základní účinek |
Kouzla Magie Ohně působí terči kouzla o 30% menší zranění |
Pokročilý účinek |
Kouzla Magie Ohně působí terči kouzla o 50% menší zranění |
Expertní účinek |
Kouzla Magie Ohně působí všem jednotkám o 50% menší zranění |
Magický šíp (Magic Arrow)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
5 |
Trvání |
Okamžitě |
Základní účinek |
Terč kouzla utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 10 životů |
Pokročilý účinek |
Terč kouzla utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 20 životů |
Expertní účinek |
Terč kouzla utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů |
2. úroveň
Slepota (Blind)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
10 |
Trvání |
1 kolo/Síla kouzel |
Základní účinek |
Terč kouzla se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, poté se odplatí útokem, který zraňuje za 1/2 normálního zranění |
Pokročilý účinek |
Terč kouzla se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, poté se odplatí útokem, který zraňuje za 1/4 normálního zranění |
Expertní účinek |
Terč kouzla se nemůže hýbat, dokud na něj někdo nezaútočí, ani poté však není schopen protiútoku |
Ohnivá zeď (Fire Wall)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
8 |
Trvání |
2 kola |
Základní účinek |
Objeví se 2 hexy široká ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 10 životů |
Pokročilý účinek |
Objeví se 3 hexy široká ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 20 životů |
Expertní účinek |
Objeví se 3 hexy široká ohnivá zeď, zraňující za (Síla kouzel x 10) + 50 životů |
Vidiny (Visions)
 |
Druh |
Dobrodružné |
Mana |
4 |
Trvání |
1 den |
Základní účinek |
Zobrazí počet nestvůr v potulné jednotce a odhadne, zda se chtějí přidat či ne, dává představu o silách protivníka či posádky jeho města Dosah = Síla kouzel |
Pokročilý účinek |
Jako u základního účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského hrdiny Dosah = Síla kouzel x 2 |
Expertní účinek |
Jako u pokročilého účinku, ale navíc i statistika a armáda nepřátelského města Dosah = Síla kouzel x 3 |
3. úroveň
Ohnivá koule (Fireball)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
15 |
Trvání |
Okamžitě |
Základní účinek |
Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 15 životů |
Pokročilý účinek |
Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 30 životů |
Expertní účinek |
Jednotky na cílovém a přilehlých políčkách utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 60 životů |
Miny (Land Mine)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
18 |
Trvání |
Do prvního kontaktu |
Základní účinek |
Na 4 náhodných hexech se rozmístí nášlapné miny. Jednotka, která tam vstoupí, utrží zranění za (Síla kouzel x 10) + 25 životů. Nepřítel miny vidí pouze když bojuje ve svém přirozeném prostředí, jinak jsou miny neviditelné. |
Pokročilý účinek |
Jako u základního, ale min je 6 a způsobují zranění za (Síla kouzel x 10) + 50 životů |
Expertní účinek |
Jko u základního, min je však osm a způsobují zranění za (Síla kouzel x 10) + 100 životů |
Neštěstí (Misfortune)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
12 |
Trvání |
1 kolo/Síla kouzel |
Základní účinek |
Štěstí terče kouzla se znižuje o 1 |
Pokročilý účinek |
Štěstí terče kouzla se znižuje o 2 |
Expertní účinek |
Štěstí všech nepřátelskýchh jednotek se znižuje o 2 |
4. úroveň
Armagedon (Armageddon)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
24 |
Trvání |
Okamžitě |
Základní účinek |
Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 30 životů |
Pokročilý účinek |
Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 60 životů |
Expertní účinek |
Všechny jednotky ztratí (Síla kouzel x 50) + 120 životů |
Zběsilost (Berserk)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
20 |
Trvání |
1 kolo |
Základní účinek |
Terč kouzla zaútočí na nejbližší jednotku, která musí být v dosahu 1 hexu |
Pokročilý účinek |
Terč kouzla zaútočí na nejbližší jednotku, která musí být v dosahu 7hexů |
Expertní účinek |
Terč kouzla zaútočí na nejbližší jednotku, která musí být v dosahu 19 hexů |
Ohnivý štít (Fire Shield)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
16 |
Trvání |
1 kolo/Síla kouzel |
Základní účinek |
20 procent zranění spáchaného na terči kouzla v boji nablízko se vrací útočníkovi |
Pokročilý účinek |
Jako u základního, vrací se však 25 procent zranění |
Expertní účinek |
Jako u základního, vrací se však 30 procent zranění |
Zuřivost (Frenzy)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
16 |
Trvání |
Do příští akce terče |
Základní účinek |
Útok terče kouzla se zvyšuje o jeho Obranu, a Obrana klesá na 0 |
Pokročilý účinek |
Jako u základního, avšak Útok se zvýši o 150% Obrany |
Expertní účinek |
Jako u pokročilého, avšak Útok se zvýši o 200% Obrany |
Poznámka |
Je dobré zaslat na nestvůru, která zaútočí dřív, než na ni zaútočí nepřítel |
Peklo (Inferno)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
16 |
Trvání |
Okamžitě |
Základní účinek |
Udeří na cílový a okolní hexy za (Síla kouzel x 10) + 20 životů |
Pokročilý účinek |
Udeří na cílový a okolní hexy za (Síla kouzel x 10) + 40 životů |
Expertní účinek |
Udeří na cílový a okolní hexy za (Síla kouzel x 10) + 80 životů |
Poznámka |
Dobré kouzlo na nepřáteské uskupení |
Zabiják (Slayer)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
16 |
Trvání |
1 kolo/Síla kouzel |
Základní účinek |
Útok terče kouzla se zvýší o 8 proti Behemotům, drakům a hydrám |
Pokročilý účinek |
Jako u základního avšak bonus platí i proti ďáblům a andělům |
Expertní účinek |
Jako u pokročilého, platí však i pro titány |
5. úroveň
Objetování (Sacrifice)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
25 |
Trvání |
Trvale |
Základní účinek |
Cílová jednotka je obětováná, následně se vráti v podobě nemrtvých v počtu (Síla kouzel + počet základních životů obětované jednotky + 3) x počet obětí |
Pokročilý účinek |
Jako u základního, ale vráti se jednotky v počtu (Síla kouzel + počet základních životů obětované jednotky + 6) x počet obětí |
Expertní účinek |
Jako u pokročilého, ale vráti se jednotky v počtu (Síla kouzel + počet základních životů obětované jednotky + 10) x počet obětí |
Zavolej ohnivé elementály (Fire Elemental)
 |
Druh |
Bojové |
Mana |
25 |
Trvání |
Bitva |
Základní účinek |
Přivolá (Síla kouzel x 2) Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály |
Pokročilý účinek |
Přivolá (Síla kouzel x 3) Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály |
Expertní účinek |
Přivolá (Síla kouzel x 4) Ohnivých elementálů. Na bojišti však nesmíš mít jiné Elementály |
|