 |
 |
Zabiják - dostává +3 k rychlosti a pohybu |
 |
 |
Bard - poskytuje sám sobě maximální štěstí |
 |
 |
Bojový mág - automaticky se naučí kouzlo Magická pěst. Jeho kouzla Magická pěst a Ledová střela jsou o 20% silnější |
 |
 |
Lord šelem - jeho kouzla Přivolání vlka a Přivoláni bílého tygra mají o 20% vetší účinek |
 |
 |
Pán šelem - jeho kouzlo Přivolání vlka a mají o 20% vetší účinek |
 |
 |
Kardinál - jeho schopnost Oživování se zvyšuje o 5% |
 |
 |
Křižák - poskytuje sám sobě maximální morálku |
 |
 |
Temný lord - cíl jeho útoku zblízka obdrží maximální negativní morálku |
 |
 |
Temný kněz - má upíří útok zblízka (za každé dvě způsobené škody si vyléčí jeden život, pokud je zraněn) |
 |
 |
Démonolog - má bonus +50 ke všem kouzlům přivolávání démonů |
 |
 |
Kouzelník - jeho kouzla iluzí a přivolávání mají o 20% vetší účinek |
 |
 |
Polní maršál - všechny jednotky pod jeho vedením mají útok a střelecký útok zvětšený o 10% |
 |
 |
Prorok ohně - má o 20% větší účinnost kouzel ohně |
 |
 |
Strážce ohně - je imunní proti kouzlům ohně a ohnivé útoky mu způsobí jen 50% obvyklých škod |
 |
 |
Generál - všechny spřátelené jednotky mají bonus +1 k morálce |
 |
 |
Cechmistr - získává při útoku zblízka schopnost omráčení - omráčení nepřátele po dobu jednoho tahu nic nědělají (ani protiútok) |
 |
 |
Kacíř - na bitevním poli ignoruje účinky všech kouzel nebo efektů typu chráněnec |
 |
 |
Iluzionista - jeho kouzla iluzí mají o 20% vetší účinek |
 |
 |
Lich - při útoku zblízka sešle na cíl Zestrárnutí. Zestárlý cíl má útok menší o 25%, obranu menší o 20% a pohyb s rychlostí snížený o 50% |
 |
 |
Lord velitel - všechny spřátelené jednotky mají bonus +2 k morálce |
 |
 |
Mnich - je chráněncem chaosu (kouzla chaosu mají na něj 50% účinek a útok zblízka o a obrana proti štřelbě při boji s jednotky chaosu jsou o 50% vyšší) |
 |
 |
Ninja - má jedovatý útok zblízka. Když zraní nepřítele, ten je zraňován jedem až do konce boje |
 |
 |
Paladin - je chráněncem smrti (kouzla smrti mají na něj 50% účinek a útok zblízka o a obrana proti štřelbě při boji s jednotky smrti jsou o 50% vyšší) |
 |
 |
Prorok - je neustále pod vlivem Duchovní zbroje (zvyšuje obranu a střeleckou obranu o 25%) |
 |
 |
Pyroman - je neustále obklopen ohnivým štítem (způsobuje škody ohněm tomu, kdo pyromana napadne útokem zblízka |
 |
 |
Hraničář - získává o 5 vyšší střelecký útok a naučí se střílet, i když nemá střelnou zbraň |
 |
 |
Plenitel - je neustále pod vlivem krvežíznovosti (způsobuje o 25% vetší škody při útoku zblízka) |
 |
 |
Věštec - vidí o 2 políčka dál než obyčejní hrdinové |
 |
 |
Mág stínů - má na sobě permanentně sesláno kouzlo zamlžení (to zvyšuje obranu proti střelbě o 50%) |
 |
 |
Přivolávač - má zvýšenou účinnost schopnosti Přivolávání |
 |
 |
Žalářník - všechny jednotky, kterým velí dostávají +10% k útoku zblízka a +10% k obraně proti střelbě |
 |
 |
Tyran - dostává +10 many a každý den si regeneruje o jeden bod many navíc |
 |
 |
Diktátor - jeho útok je zvýšen o 5 |
 |
 |
Král vědem - při útoku zblízka sešle na cíl Strach. Tento cíl pak nevrací útok a namísto toho o pár políček uteče |
 |
 |
Čaroděj - všechna jeho kouzla stojí o 2 body many méně |
 |
 |
Král čarodějů - cíl jeho útoku zblízka obdrží maximální smůlu |