|
Heroes IV - Hrad - Řád - Kouzla
Úroveň 1
Zamlžení
 |
2 mana
Boj - Požehnání
Zamlžení zakryje nepříteli přesný tvar vybraného bojovníka, čímž zvýší jeho obranu vůči střelbě o 100%. |
Zrušení kouzla
 |
2 mana
Boj - Požehnání/Kletba
Zrušení kouzla zruší všechna kouzla z cílového bojovníka. Dokáže i zrušit iluzi nebo fantóma. |
Přemístění
 |
2 mana
Boj - Kletba
Přemístění přinutí nepřítele couvnout o 2 pole zpět. |
Magická pěst
 |
2 mana
Boj - Kletba
Magická pěst způsobí nepřátelské jednotce (20+2*úroveň sesílatele) škod. |
Přesnost
 |
2 mana
Boj - Požehnání
Přesnost zvýší škody ze střelby vybraného bojovníka o 25%. Eliminuje všechny postihy za překážky a vzdálenost. |
Vidiny
 |
2 mana
Dobrodružné - Informace
Vidiny odhalí přesný počet bojovníků v jednotce či armádě nepřítele a také statistiky nepřátelských hrdinů. |
Level 2
Zbabělost
 |
3 mana
Boj - Kletba
Zbabělost zapříčiní, že zasažená nepřátelská jednotka nebude útočit na žádný cíl. |
Vytvoření iluze
 |
3 mana
Boj - Přivolání
Vytvoření iluze vyvolá imaginárního dvojníka vybraného bojovníka. Bojovníků je v oddílu dvojníků je tolik, kolik se jich vejde do hodnoty (40+4*úroveň sesílatele) životů. |
Let
 |
3 mana
Boj - Požehnání
Let umožní vybrané spřátelené jednotce v průběhu boje létat. |
Ledová střela
 |
3 mana
Boj - Direct Damage
Ledová střela zasáhne nepřítele smrtícím chladem a způsobí mu (40+4*úroveň sesílatele) škod. |
Vysátí síly
 |
3 mana
Boj - Kletba
Vysátí síly způsobí, že vybraného nepřátelského hrdinu stojí všechna kouzla dvojnásobné množství many. |
Zpomalení
 |
3 mana
Boj - Kletba
Zpomalení sníží rychlost a pohyblivost vybrané nepřátelské jednotky na polovinu. |
Ukradení okouzlení
 |
3 mana
Boj - Kletba/Požehnání
Ukradení okouzlení zruší prospěšné kouzlo u vybrané nepřátelské bytosti a přenese toto kouzlo na zvolenou vlastní jednotku. |
Level 3
Vyhnání
 |
5 mana
Boj - Kletba
Vyhnání zničí vybranou jednotku přivolanou kouzlem. |
Zapomnětlivost
 |
5 mana
Boj - Kletba
FZapomnětlivost zabrání po dobu boje vybrané nepřátelské jednotce ve střelbě. |
Hromadné zamlžení
 |
5 mana
Boj - Požehnání
Hromadné zamlžení zakryje nepříteli přesný tvar všech spřátelených bytostí, čímž zvýší jejich obranu vůči střelbě o 100%. |
Hromadné zrušení kouzel
 |
5 mana
Boj - Požehnání/Kletba
Hromadné zrušení kouzel odstraní ze všech spřátelených jednotek v dohledu kouzelníka následky škodlivých kouzel. |
Hromadná přesnost
 |
5 mana
Boj - Požehnání
Hromadná přesnost zvýší škody ze střelby všech spřátelených bojovníků o 25%. |
Teleportace
 |
5 mana
Boj - Požehnání/Kletba
Teleportace okamžitě přemístí vybranou jednotku na zvolené místo na bitevním poli. |
Městská brána
 |
5 mana
Boj/Dobrodružné - Požehnání
Městská brána přenese hrdinu do nejbližšího vlastního města. Funguje i při souboji - přenese hrdinu jen z jeho přirozenou armádou. |
Level 4
Berserk
 |
8 mana
Boj - Kletba
Berserk způsobí, že jednotka napadne při nejbližší příležitosti nejbližšího bojovníka, ať už se jedná o přítele či nepřítele. |
Slepota
 |
8 mana
Boj - Kletba
Slepota učiní nepřátelskou jednotku neschopnou jakékoliv akce po tři kola. Je-li však tato jednotka zraněna, kouzlo pomine. |
Hromadné zpomalení
 |
8 mana
Boj - Kletba
Hromadné zpomalení sníží rychlost a pohyblivost všech nepřátelských jednotek v dohledu kouzelníka na polovinu. |
Fantóm
 |
8 mana
Boj - Přivolání
Fantóm vytvoří dvojníka vybraného bojovníka.Bojovníků je v oddílu dvojníků je tolik, kolik se jich vejde do hodnoty (80+8*úroveň sesílatele) životů |
Level 5
Hypnóza
 |
12 mana
Boj - Kletba
Hypnóza umožní ovládat nepřátelskou bytost po tři kola. |
Zrcadlo bolesti
 |
12 mana
Boj - Požehnání
Zrcadlo bolesti způsobí, že útočník utrpí přesně stejnou míru škod jako napadený protivník. Odražená škoda však nemůže přesáhnout počet životů cíle. |
Ukradení všech okouzlení
 |
12 mana
Boj - Požehnání/Kletba
Ukradení všech okouzlení způsobí, že ze všech nepřátelských jednotek jsou sňata prospěšná kouzla a tato jsou náhodně rozdělena mezi vlastní jednotky. |
|