Heroes IV - Hrad - Smrt - KouzlaÚroveň 1Zrušení
|
![]() |
2 mana Boj - Kletba Zrušení zbaví cílovou jednotku účinku všech prospěšných kouzel. |
---|
![]() |
2 mana Boj - Kletba Prokletí způsobí, že cílový bojovník působí v boji nejmenší škody. |
---|
![]() |
2 mana Boj - Kletba Rušící paprsek sníží obranu cíle vůči střelbě i boji zblízka o 20%. |
---|
![]() |
2 mana Boj - Kletba/Přímé poškození Jed působí od okamžiku seslání až do konce bitvy a každé kolo působí (10+1*úroveň sesílatele) škod. |
---|
![]() |
2 mana Boj - Přivolání Vzkřísí libovolné padlé bojovníky jako kostlivce. Počet kostlivců je (5+1*úroveň sesilatele). |
---|
![]() |
5 mana Boj - Přivolání Přivolá určitý počet ďáblíků v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost základní magie přírody a základní démonologie. |
---|
![]() |
3 mana Boj - Přivolání Oživení mrtvých umožní vzkřísit část padlých bojovníků v hodnotě (50+5*úroveň sesilatele) životů. Všechni takto vzkříšeni bojovníci zmizí na konci bitvy. |
---|
![]() |
3 mana Boj - Kletba Únava sníží rychlost a pohyblivost zasažených bojovníků na polovinu. |
---|
![]() |
3 mana Boj - Přímé poškození Vysátí života připraví všechny bojovníky Života a Přírody v dohledu kouzelníka o (10+1*úroveň sesílatele) životů a část těchto životů pak předá kouzelníkovi. |
---|
![]() |
3 mana Dobrodružné - Kletba Bahno způsobí, že všechny zasažené cíle se na mapě dobrodružství budou v dalším kole pohybovat s poloviční rychlostí. |
---|
![]() |
3 mana Boj - Kletba Smutek obdaří protivníka maximální negativní morálkou. |
---|
![]() |
3 mana Boj - Kletba Bezbožná píseň způsobí, že všem bojovníkům Života v dohledu kouzelníka klesne útok o 20% a také jejich obrana proti boji zblízka i střelbě se sníží o 20%. |
---|
![]() |
3 mana Boj - Kletba Slabost sníží škody, které způsobí zasažený bojovník o 25%. |
---|
![]() |
8 mana Boj - Přivolání Přivolá určitý počet kerberů v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost lepší magie přírody a lepší démonologie. |
---|
![]() |
5 mana Boj - Požehnání Aura strachu obklopí spřáteleného bojovníka. Tento bojovník je pak imunní vůči kouzlům smrti, strachu a mysli a nepřátelé nemohou opětovat jeho útoky. |
---|
![]() |
5 mana Boj - Kletba Vysávání many zasáhne nepřátelského hrdinu a způsobí, že ho každé následující kouzlo bude stát dvojnásobek many než normálně. |
---|
![]() |
5 mana Boj - Kletba Hromadné zrušení zruší u všech nepřátelských jednotek v dohledu kouzelníka účinky prospěšných kouzel. |
---|
![]() |
5 mana Boj - Kletba Hromadné prokletí zasáhne všechny nepřátelské bojovníky v dohledu kouzelníka a sníží jimi způsobené škody na minimum. |
---|
![]() |
5 mana Boj - Kletba/Přímé poškození Mor zaplaví celé bitevní pole a zasáhne všechny bojovníky. Neúčinkuje však na žádné mechanické bojovníky, neživé bojovníky a bojovníky Smrti. |
---|
![]() |
5 mana Boj - Přivolání Vzkřísí libovolné padlé bojovníky jako duchy. Počet duchů je (celkový počet duchů však nemůže překročit počet mrtvých bojovníků. |
---|
![]() |
12 mana Boj - Přivolání Přivolá určitý počet ledových démonů v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost expertní magie přírody a expertníí démonologie. |
---|
![]() |
8 mana Boj - Přivolání Volání smrti umožní vzkřísit část padlých bojovníků z řad nepřátel i přátel v hodnotě (90+9*úroveň sesílatele) životů. |
---|
![]() |
8 mana Boj - Kletba Hromadný smutek obdaří všechny nepřátelské jednotky v dohledu kouzelníka maximální negativní morálkou. |
---|
![]() |
8 mana Boj - Kletba Hromadná slabost sníží škody, které způsobí všichni nepřátelští bojovníci v dohledu kouzelníka o 25%. |
---|
![]() |
8 mana Boj - Požehnání Dotyk upíra umožní přátelskému bojovníkovi získat jeden život za každé dva body způsobených škod. |
---|
![]() |
18 mana Boj - Přivolání Přivolá určitý počet zplozenců jedu v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost mistrovské magie přírody a mistrovské démonologie. |
---|
![]() |
12 mana Boj - Přímé poškození Ruka smrti okamžitě zabije určitý počet nepřátel v závislosti na úrovni kouzelníka. |
---|
![]() |
12 mana Boj - Přivolání Vzkřísí libovolné padlé bojovníky jako upíry. Počet upírů závisí na úrovni kouzelníka, který kouzlo použije. |
---|
![]() |
12 mana Boj - Požehnání Při obětování je nejprve zabit některý ze spřátelených bojovníků. Hráč potom určí, která ze zbylých jednotek dostane dvojnásobný počet životů než počet životů obětované jednotky. |
---|
![]() |
24 mana Boj - Přivolání Přivolá určitý počet ďáblů v závislosti na úrovni sesílatele. Vyžaduje znalost velmistrovské magie přírody a velmistrovské démonologie. |
---|
© 2011 DeadKarlos. Všechna práva vyhrazená. Heroes of Might & Magic, Heroes, HoMM