|
Heroes V: Hammers of Fade - Kouzla - Runy
1. úroveň
Runa berserka (Rune of Berserking) |
Pořehnání |

|
Cena: 1  |
Jednotka příští kolo proti stejnému cíli zaútočí nablízko dvakrát namísto jednou (alespoň jedna bytost z této přátelské jednotky musí být zabita, aby na ní bylo možné danou runu použít). |
Účinek je aktivní do dalšího útoku skupinky zblízka. Pokud je nepřátelská jednotka zabita na první úder, účinek runy zůstane stále aktivní. |
|
Runa výpadu (Rune of Charge) |
Pořehnání |

|
Cena: 1  |
Rychlost jednotky se do konce kola zvýší o 100%.
V datadisku Tribes of the East už není do konce kola, ale jenom po jednu akci. |
2. úroveň
Runa ovládnutí magie (Rune of Magic Control) |
Pořehnání |

|
Cena: 1  |
Jednotka při příštím útoku ukradne jeden náhodný pozitivní efekt působící na nepřátelský cíl. |
Skupinka při svém dalším útoku zblízka či střelbě ukradne ze svého cíle náhodné požehnání Magie světla (klidně i Magickou imunitu). Pokud na cíli není žádné požehnání, runa přijde vniveč. |
|
Runa vymítání (Rune of Exorcism) |
Pořehnání |

|
Cena: 1  |
Odčaruje všechny negativní efekty, které na jednotku působí (jen ty, které je možné odstranit). |
Budou odčarována prokletí první až třetí úrovně Magie temnoty, stejně jako ostatní negativní účinky (například (Spálení) dovednosti Mistr ohně). (Otravu) nelze odčarovat. |
3. úroveň
Runa elementální imunity (Rune of Elemental Immunity) |
Pořehnání |

|
Cena: 1  |
Jednotka získá do konce boje imunitu na dva náhodné magické elementy. |
Při každém použití runy na skupinku budou náhodně vybrány dva nové elementy. |
Runa nehmotnosti (Rune of Etherealness) |
Pořehnání |

|
Cena: 1  |
Jednotka bude jedno kolo nehmotná. |
4. úroveň
Runa omráčení (Rune of Thunderclap) |
Pořehnání |

|
Cena: 1 1 |
Zvolená jednotka bude moci omráčit jednoho nepřítele a připravit ho tak o iniciativu. |
Účinek je aktivní dokud se nespustí efekt omráčení. Šance na jeho spuštění je stejná, jako pro některé schopnosti jednotek. Může se spustit při útoku nebo odvetném úderu a lze ho zesílit Vojenským štěstím. |
Runa vzkříšení (Rune of Resurrection) |
Vzkříšení |

|
Cena: 1 1 |
Vzkřísí 40 % zabitých jednotek ve zvolené skupině. |
5. úroveň
Runa draka (Rune of Dragonform) |
Pořehnání |

|
Cena: 1 1 |
Jednotka získá na jedno kolo 100% k obraně, 100% k útoku a 50% odolnost vůči magii (neúčinkuje na draky). |
Neovlivněné hodnoty skupinky útok a obrana jsou zdvojeny (ne bonusy pocházející od hrdiny či kouzel).
Například skupinka černých jezdců na medvědu získává +5 k útoku a +10 k obraně, ať je jejich statistika jakákoliv. |
|
Runa bojové zuřivosti (Rune of Battle Rage) |
Pořehnání |

|
Cena: 1 1 |
Jednotka v příštím kole zaútočí na všechny okolní nepřátele (ti nevracejí úder). |
Stvoření při dalším útoku zblízka zaútočí na všechny sousedící nepřátelské skupinky, bez odvety (podobně jako u schopnosti šestihlavého útoku hlubinné hydry). Pokud má skupinka také aktivní Runu berserka, spustí se oba účinky, a skupinka tedy zaútočí na všechny nepřítele dvakrát. |
|