Vyšle několik magických střel, které způsobí cílové nepřátelské jednotce nefyzické poškození.
Kamenné hroty (Stone Spikes)
Přímé škody
Cena: 5
24+8*Síla
32+8*Síla
40+8*Síla
48+8*Síla
Působí rozsáhlé fyzické poškození všem jednotkám v dané oblasti (ve tvaru kříže).
2. úroveň
Blesk (Lighting Bolt)
Přímé škody
Cena: 5
11+11*Síla
14+14*Síla
17+17*Síla
20+20*Síla
Způsobuje vybrané nepřátelské jednotce poškození mrazem.
Mistr ledu přidává efekt Mrazení (zmrazí na 0.3 tahů)
Ledová střela (Ice Bolt)
Přímé škody
Cena: 6
60+12*Síla
72+12*Síla
84+12*Síla
96+12*Síla
Způsobuje vybrané nepřátelské jednotce poškození mrazem.
Mistr bourří přidává efekt Omráčení na první cíl.
3. úroveň
Ohnivá koule (Fireball)
Přímé škody
Cena: 10
11+11*Síla
14+14*Síla
17+17*Síla
20+20*Síla
Působí poškození ohněm všem jednotkám v dané oblasti.
Ohnivá koule má cílovou oblast o velikosti 3x3.
Mistr ohně přidává účinek Ničení brnění (-50 % obrana).
Ohnivá zeď (Firewall) - Upravené
Přímé škody
Cena: 16
9+9*Síla
11+11*Síla
13+13*Síla
15+15*Síla
Vytvoří ve vybrané oblasti bojiště ohnivou zeď. Po dobu několika kol působí poškození ohněm všem jednotkám v této oblasti.
Trvání je stejné jako Síla kouzel sesílatele. Od verze 1.4 může být seslána ohnivá zeď přímo na jednotku, ale ne-způsobí hned škody. Stvoření obdrží škody pouze pokud projdou skrz ohnivou
zeď, nebo v ní stojí na začátku tahu sesílatele a na konci svého tahu po čekání/bránění se. Od verze 1.5 obdrží škody také pokud zůstanou v ohnivé zdi a zaútočí z ní (nejdříve jsou způsobeny škody zdí a až poté jednotka útočí).
Kruh zimy (Circle of Winter)
Přímé škody
Cena: 9
60+12*Síla
72+12*Síla
84+12*Síla
96+12*Síla
Způsobuje poškození mrazem všem jednotkám v okolí cílového místa.
Mistr ledu přidává efekt Mrazení (zmrazí na 0.3 tahů).
4. úroveň
Řetězový blesk (Chain Lightning) - Upravené
Přímé škody
Cena: 16
10+10*Síla
15+15*Síla
20+20*Síla
25+25*Síla
Způsobí rozsáhlé poškození bleskem několika sousedním jednotkám (až 4), počínaje tou vybranou. Každá další jednotka utrpí 50% předchozích škod (může zasáhnout i vlastní jednotku).
Mistr bouří přidává efekt Omráčení na první cíl.
Pád meteoritů (Metoer Shower) - Upravené
Přímé škody
Cena: 19
9+9*Síla
12+12*Síla
15+15*Síla
20+20*Síla
Způsobuje rozsáhlé poškození zemskou silou všem tvorům v cílové oblasti.
Pád meteorů má cílovou oblast o velikost 5x5.
5. úroveň
Smrtící mráz (Deep Freeze)
Přímé škody (Tribes of the East)
Cena: 11
10+10*Síla
14+14*Síla
15+15*Síla
30+30*Síla
Zmrazí cíl a způsobí mu tak okamžité zranění ledem a v průběhu určité doby ještě další zvýšené zranění vlivem omrzlin.
Všechny fyzické škody utrpené cílem v dalším tahu jsou zvýšeny o (Síla+1)*3% (nebo pouze (Síla+1)*1% bez ovládání magie).
Mistr ledu přidává efekt Mrazení (zmrazí na 0.3 tahů).
Imploze (Implosion) - Upravené
Přímé škody
Cena: 18
12+12*Síla
17+17*Síla
20+20*Síla
40+40*Síla
Způsobuje vybrané nepřátelské jednotce poškození silou země.
Armageddon (Armageddon) - Upravené
Přímé škody
Cena: 20
9+9*Síla
12+12*Síla
15+15*Síla
30+30*Síla
Všem jednotkám a válečným strojům na bojišti způsobí rozsáhlé poškození ohněm, na místě
dopadu i poškození fyzické.
Stvoření uprostřed bojiště (čtverec 4x4) jsou zasaženy skálou a útrpí extra fyzickým poškozením
rovným škodám vlny, která ignoruje Magickou ochranu.
Mistr ohně přidává účinek Ničení brnění (-50% obrana)