|
Heroes V - Dovednosti - Magie Světla
Základní magie světla
 |
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie světla a celkově zvyšuje účinnost magie světla. |
Lepší magie světla
 |
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze čtvrtého kruhu magie světla a celkově zvyšuje účinnost magie světla. |
Expertní magie světla
 |
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům z pátého kruhu magie světla a celkově zvyšuje účinnost magie světla. |
Schopnosti
Čirá mana 3.1 
 |
Kouzelníci v armádě hrdiny vynaloží na seslání kouzel jen polovinu požadované many.
- Čaroděj: požaduje Chvění (Válečné Stroje), Omezení světla (Magie Světla), Obroda temnoty (Magie Temnoty)
- Rytíř: požaduje Požehnání (Výcvik), Strážný anděl (Magie Světla)
- Warlock: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
- » Čaroděj: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Hraničář: požaduje Vichřice (Magie Světla), Očarování šípu (Mstitel)
» Nekromant: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Pán démonů: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Runový mág: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Rytíř: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Warlock: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
|
Mistr hněvu
 |
Kouzla (Spravedlivá moc) a (Zrychlení) získají hromadný účinek, cena za jejich seslání se však zdvojnásobuje. Pro vyčarování těchto kouzel spotřebuje hrdina pouze polovinu své aktuální iniciativy. Přidává +4 k síle kouzla Svaté slovo. |
Mistr obranných kouzel
 |
Kouzla (Odklon střely) a (Výdrž) získají hromadný účinek, cena za jejich seslání se však zdvojnásobuje. Pro vyčarování těchto kouzel spotřebuje hrdina pouze polovinu své aktuální iniciativy. |
Mistr požehnání
 |
Kouzlo (Božská síla) získá hromadný účinek a kouzlo (Očista) bude mít plošný efekt, cena za jejich seslání se však zdvojnásobuje. Pro vyčarování těchto kouzel spotřebuje hrdina pouze polovinu své aktuální iniciativy. |
Ohnivzdornost 3.1 
 |
Veškerá ohnivá kouzla způsobí jednotkám pod hrdinovým vedením pouze 50% škody. Také budou imunní vůči kouzlům poškozujícím zbroj při schopnosti (mistr ohně).
- Hraničář: požaduje Očarování šípu (Mstitel), Vichřice (Magie Světla)
- Pán démonů: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla), Pekelný oheň (Brána)
- » Čaroděj: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Hraničář: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Nekromant: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Pán démonů: požaduje Pekelný oheň (Brána)
» Runový mág: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Rytíř: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Warlock: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
|
Omezení světla 3.1 
 |
Nepřátelský hrdina je nucen vynakládat v boji na kouzla magie světla dvojnásobné množství many.
- Čaroděj: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
- » Čaroděj: požaduje Odrážení magie (Řemeslo)
» Hraničář: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Nekromant: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Pán démonů: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Runový mág: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Rytíř: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Warlock: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
|
Soumrak 3.1 
 |
Zvyšuje sílu kouzel: +3 ke všem kouzlům magických škol světla a temnot.
- Nekromant: požaduje Mistr požehnání (Magie Světla)
- Warlock: požaduje Čirá mana (Magie Světla), Rituál temnoty (Řetězy elementů)
- » Nekromant: požaduje Kvílení bánší (Nekromancie)
» Rytíř: požaduje Padlý rytíř (Magie Temnoty)
» Warlock: požaduje Rituál temnoty (Řetězy elementů)
|
Strážný anděl 3.1 
 |
Pokud všechny rytířovy jednotky padnou v bitvě, objeví se po jeho boku anděl, který vzkřísí z mrtvých nejmocnější skupinu bojovníků a zmizí.
- Rytíř: požaduje Mistr požehnání (Magie Světla)
- » Rytíř: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla), Požehnání (Výcvik), Mistr požehnání (Magie Světla)
Vzkříšení funguje jako kouzla Vzkříšení a Oživit mrtvé na Expertní úrovni ovládání s úrovní hrdiny namísto síly kouzel: vzkříšené body zdraví odpovídají 240+30*Úroveň_hrdiny. Na rozdíl od kouzla Vzkříšení jsou Strážným andělem vzkříšeni všechny stvoření (včetně chrličů a golemů) kromě 4 elementálů. |
Věčné světlo 3.1 
 |
Hrdinova kouzla světla je dvakrát obtížnější odčarovat. Kouzla opačných účinků (např. zpomalení versus zrychlení) seslaná na nepřátelského hrdinu budou mít 50% šanci na selhání.
- » Runový mág: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
- » Čaroděj: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Hraničář: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Nekromant: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Pán démonů: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Rytíř: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
» Warlock: požaduje Mistr obranných kouzel (Magie Světla)
|
Vichřice
 |
Hraničář vzývá přírodní síly, aby ovlivnily nepřátelské letecké jednotky. Iniciativa a rychlost všech nepřátelských leteckých jednotek se snižuje o 1.
- Hraničář: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
|
Vichřice 3.1 
 |
Hrdina povolá síly přírody, aby zapůsobily na nepřátelské letecké jednotky. Iniciativa všech nepřátelských letců se snižuje o 20 % a rychlost se snižuje o 2.
- » Čaroděj: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Hraničář: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Nekromant: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Pán démonů: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Runový mág: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Rytíř: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
» Warlock: požaduje Mistr hněvu (Magie Světla)
|
|