|
Heroes V - Unikátní dovednosti - Mstitel (Hraničář)
Základní mstitel
 |
Unikátní schopnost hraničáře. Umožňuje hraničáři vybrat si jednoho úhlavního nepřítele pro cech mstitelů v každém městě ve hvozdu. Všechny jednotky hraničáře budou mít šanci 40%, že tomuto protivníkovi uštědří kritický zásah a tím mu způsobí dvojnásobné poškození. Než si vybere úhlavního nepřítele, musí hraničář zabít dvě plné skupiny těchto jednotek. |
Lepší mstitel
 |
Unikátní schopnost hraničáře. Umožňuje hraničáři vybrat si dva úhlavní nepřátele pro cech mstitelů v každém městě ve hvozdu. Všechny jednotky hraničáře budou mít šanci 40%, že těmto jednotkám uštědří kritický zásah a tím jim způsobí dvojnásobné poškození. Než si hraničář vybere jednotku za úhlavního nepřítele, musí zabít dvě plné skupiny těchto bytostí. |
Expertní mstitel
 |
Unikátní schopnost hraničáře. Umožňuje hraničáři vybrat si tři úhlavní nepřátele pro cech mstitelů v každém městě ve hvozdu. Všechny jednotky hraničáře budou mít šanci 40%, že těmto jednotkám uštědří kritický zásah a tím jim způsobí dvojnásobné poškození. Než si hraničář vybere jednotku za úhlavního nepřítele, musí zabít dvě plné skupiny těchto bytostí. |
Dokonalý mstitel
 |
Unikátní schopnost hraničáře. Umožňuje hraničáři vybrat si čtyři úhlavní nepřátele pro cech mstitelů v každém městě ve hvozdu. Všechny jednotky hraničáře budou mít šanci 40%, že těmto jednotkám uštědří kritický zásah a tím jim způsobí dvojnásobné poškození. Než si hraničář vybere jednotku za úhlavního nepřítele, musí zabít dvě plné skupiny těchto bytostí. |
Schopnosti
Déšť šípů
 |
Dává hraničáři možnost zaútočit na všechny nepřátelské jednotky, které má na seznamu úhlavních nepřátel.
Způsobené škody jsou stejné jako normální poškození hrdinou s +3 bonusem za úroveň hrdiny. |
Očarování šípu
 |
Umožňuje hraničáři vylepšit své šípy útočnými kouzly nebo kletbami. Jeho útoky (včetně zvláštní schopnosti (déšť šípů)) budou nepřátelské jednotky nejen zraňovat, ale také na ně ihned sešlou přiřazené kouzlo, přičemž hraničářovi čerpají manu. Očarování šípu trvá do konce bitvy nebo dokud hrdina nepřijde o všechnu manu.
Současně může být očarováno pouze jedno kouzlo. Na vybrání očarovaného kouzla hraničář spotřebuje pouze polovinu tahu. |
Ostrostřelba
 |
Zvyšuje újmu, kterou hraničář na bojišti působí útočícím nepřátelům. U jednotek, které má na seznamu úhlavních nepřátel, se uplatní kritický útok, poškození se zdvojnásobuje a vždy je zabito alespoň jedno stvoření.
Způsobené škody jsou stejné jako normální poškození hrdinou s +3 bonusem za úroveň hrdiny. |
Přirozené štěstí 3.1 
 |
Jednotky v armádě hrdiny mají vždy štěstí při hodu na útok.
- Hraničář: požaduje Planoucí šípy (Útok), Prokletí mrtvého muže (Štěstí), Držet pozice (Obrana)
- » Hraničář: požaduje Elfí štěstí (Štěstí), Známý terén (Logistika), Čirá mana (Magie Světla)
|
|