|
Heroes V - Unikátní dovednosti - Výcvik (Rytíř)
Základní protiúder
 |
Schopnost, kterou mají pouze rytíři. Umožňuje každý týden o stupeň vylepšit určitý počet lidských jednotek. Funguje pouze ve městech typu azyl, kde je postaveno cvičiště. Navíc rány, kterými budou rytířovy jednotky opětovat nepřátelský útok, budou o 5% účinnější. |
Lepší protiúder
 |
Schopnost, kterou mají pouze rytíři. Umožňuje každý týden o stupeň vylepšit určitý počet lidských jednotek. Funguje pouze ve městech typu azyl, kde je postaveno cvičiště. Sníží cenu výcviku o 15%. Navíc rány, kterými budou rytířovy jednotky opětovat nepřátelský útok, budou o 10% účinnější. |
Expertní protiúder
 |
Schopnost, kterou mají pouze rytíři. Umožňuje každý týden o stupeň vylepšit určitý počet lidských jednotek. Funguje pouze ve městech typu azyl, kde je postaveno cvičiště. Sníží cenu výcviku o 30%. Navíc rány, kterými budou rytířovy jednotky opětovat nepřátelský útok, budou o 20% účinnější. |
Dokonalý protiúder
 |
Schopnost, kterou mají pouze rytíři. Umožňuje každý týden o stupeň vylepšit určitý počet lidských jednotek. Funguje pouze ve městech typu azyl, kde je postaveno cvičiště. Sníží cenu výcviku o 45%. Navíc rány, kterými budou rytířovy jednotky opětovat nepřátelský útok, budou o 25% účinnější. |
Schopnosti
Expertní výcvik
 |
Jednotky cvičené ve městech typu azyl stojí o 35% méně než normálně. Funguje pouze tehdy, pokud se rytíř nachází ve městě s postaveným cvičištěm. |
Odvetný úder
 |
Rytíř získává speciální bojovou schopnost chránit až do konce boje jakéhokoli vybraného tvora ve své armádě působením přímého poškození každému nepříteli, který na vybranou chráněnou jednotku zblízka zaútočí.
Způsobené škody jsou stejné jako normální poškození hrdinou s +3 bonusem za úroveň hrdiny. Rytíř může chránit současně pouze jedno stvoření. Na ochranu cíle je spotřebována pouze polovina tahu rytíře. |
Požehnání
 |
Rytíř získává speciální bojovou schopnost dočasně zvýšit morálku, iniciativu, útok a obranu svých jednotek.
Požehnání zvyšuje útok, obranu a morálku o +1 a iniciativu o 10 %. Délka působení je 2+0.25*Úroveň_hrdiny tahů. |
Nezadržitelný výpad 3.1 
 |
Hrdinova schopnost odvetného útoku způsobuje trojnásobné poškození.
- Rytíř: požaduje Válečná kořist (Štěstí), Odvetný úder (Výcvik), Pochod smrti (Logistika), Čirá mana (Magie Světla)
- » Rytíř: požaduje Strážný anděl (Magie Světla), Poslední vzepětí (Obrana), Empatie (Vedení)
|
|