|
Heroes V - Dovednosti - Vedení
Základní vedení
 |
Zvyšuje morálku všech jednotek v armádě hrdiny o +1. |
Lepší vedení
 |
Zvyšuje morálku všech jednotek v armádě hrdiny o +2. |
Expertní vedení
 |
Zvyšuje morálku všech jednotek v armádě hrdiny o +3. |
Schopnosti
Aura rychlosti 3.1 
 |
Rychlost pohybu všech jednotek v armádě hrdiny v boji se zvyšuje o 1.
- Rytíř: požaduje Požehnání (Výcvik), Božské vedení (Vedení)
- Warlock: požaduje Verbování (Vedení)
- » Čaroděj: požaduje Uznání neživého (Vedení), Pochod golemů (Logistika)
» Barbar: požaduje Verbování (Vedení)
» Hraničář: požaduje Verbování (Vedení)
» Pán démonů: požaduje Verbování (Vedení)
» Warlock: požaduje Verbování (Vedení)
|
Božské vedení 3.1 
 |
Rytíř získává zvláštní bojovou schopnost povzbuzovat své jednotky na bojišti, díky čemuž přijdou dříve na řadu.
- Rytíř: požaduje Odvetný úder (Výcvik)
- » Čaroděj: požaduje Uznání neživého (Vedení), Pochod golemů (Logistika)
» Barbar: požaduje Radost z bitvy (Vedení), Omračující úder (Útok)
» Hraničář: požaduje Velitel bitvy (Vedení)
» Pán démonů: požaduje Verbování (Vedení), Diplomacie (Vedení), Odhalení temnot (Osvícení)
» Runový mág: požaduje Verbování (Vedení), Runové souznění (Vedení)
» Rytíř: požaduje Verbování (Vedení), Odvetný úder (Výcvik)
» Warlock: požaduje Verbování (Vedení), Diplomacie (Vedení), Odhalení temnot (Osvícení)
Hodnata ATB je zvýšena o 0.33, maximální hodnota je 1. |
Diplomacie
 |
Umožňuje hrdinovi efektivně vyjednávat s nepřátelskými jednotkami. Zvyšuje šance, že budou chtít vstoupit do tvé armády, a snižuje částku, kterou za to požadují. |
Empatie 
 |
Pokaždé, když se u jakékoliv jednotky v armádě hrdiny projeví pozitivní účinek morálky, hrdina se na liště iniciativy posune o 10% kupředu. A podobně když se projeví negativní účinek morálky, posune se hrdina o 10% dozadu.
- » Čaroděj: požaduje Diplomacie (Vedení), Mystické vytržení (Osvícení)
» Barbar: požaduje Diplomacie (Vedení)
» Hraničář: požaduje Diplomacie (Vedení)
» Nekromant: požaduje Diplomacie (Vedení), Mystické vytržení (Osvícení)
» Pán démonů: požaduje Diplomacie (Vedení), Mystické vytržení (Osvícení)
» Runový mág: požaduje Diplomacie (Vedení), Mystické vytržení (Osvícení)
» Rytíř: požaduje Božské vedení (Vedení)
» Warlock: požaduje Diplomacie (Vedení), Mystické vytržení (Osvícení)
|
Hospodaření
 |
Hrdina přispívá na vaši věc 250 zlatými denně. |
Pán brány
 |
Schopnost (brána) se zesiluje, přivádí o 20% více posil než normálně.
- Pán démonů: požaduje Verbování (Vedení)
|
Posel smrti 3.1 
 |
Všechny neutrální jednotky, které se připojí k nekromantově armádě, budou automaticky změněny na nemrtvé tvory příslušné úrovně.
- Nekromant: požaduje Verbování (Vedení)
- » Nekromant: požaduje Věčné otroctví (Nekromancie)
Na rozdíl od Svatyně podsvětí jsou vylepšená stvoření přeměněna za vylepšená nemrtvá stvoření. |
Radost z bitvy 
 |
Pokaždé, když se u jakékoliv jednotky v armádě hrdiny projeví účinek morálky, tato jednotka získá 50 bodů zuřivosti.
- » Barbar: požaduje Verbování (Vedení), Paměť naší krve (Krvavá zuřivost)
|
Runové souznění 3.1 
 |
Na jedno kolo po seslání runy zvyšuje morálku jednotky o +2.
- » Runový mág: požaduje Diplomacie (Vedení)
- » Runový mág: požaduje Mocná runa (Runové umění)
|
Uznání neživého 3.1 
 |
Na válečné stroje a golemy nyní působí kladné morální efekty (působení negativní morálky se neuplatňuje).
- Čaroděj: požaduje Hospodaření (Vedení)
- » Čaroděj: požaduje Diplomacie (Vedení)
|
Velitel bitvy
 |
Trvale zvyšuje útok hraničáře o +2. Váleční tanečníci se připojí k armádě hraničáře a budou za něj bojovat. Jejich počet závisí na počtu týdnů.
- Hraničář: požaduje Verbování (Vedení)
Množství Tanečníků války je 10 a zvyšuje se o 10 za každé dva uplynulé týdny: 10*ceil(Počet_týdnů/2), kde ceil() je zaokrouhlovací funkce a Počet_týdnu je počet uplynulých týdnů (Týden 1 Měsíc 2 je celkem 5 týdnů...). Maximální možná hodnota je 50. |
Verbování
 |
Zvyšuje týdenní přírůstek jednotek první úrovně o +3, druhé úrovně o +2 a třetí úrovně o +1. Aby se efekt uplatnil, musí se hrdina poslední den v týdnu nacházet v přátelském městě. |
|