|
Heroes V - Hrdinové - Akademie
Hrdinové Kampaně
Cyrus (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Cyrus byl k zápisu do dějin předurčen. Již od dětství vykazoval velikou dávku nadání a neustále měl touhu se poměřovat s ostatními a překonávat je. Přesně tak, jak to u vůdců bývá. Cyrus se brzy stal Prvním z kruhu, neboť se na vrchol dral zcela nekompromisně. Cyrus byl celý život velmi mocným mágem, třebaže časem jeho rozumové schopnosti ochably pod tíhou obrovského ega a hrabivosti. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní štěstí
Zvyšuje štěstí všech tvorů v armádě hrdiny o 1. |
 |
Odrážení magie
Každé ničivé kouzlo nebo prokletí seslané nepřátelským hrdinou může být náhodně odraženo na jiný cíl, včetně nepřátelských jednotek |
|
|
Specializace |

|
Kouzelná smršť
Schopnost kouzelná smršť má větší šanci, že odrazí nepřátelské kouzlo přímo na jednu z nepřátelských jednotek, než aby se jeho cíl volil zcela náhodně. |
Kouzla |
|
|

Očista |
|
|
» Cyrus je nepřátelský hrdina ve 3. kampani H5 (C3M3 a C3M4).
Maahir (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Maahir není mezi mágy výjimkou, co se týče intenzity, s jakou studuje, ale tím, jak studuje. I podle těch nejpřísnějších měřítek je Maahir zkušeným cestovatelem. Své tělo namáhá nekonečným strádáním ve víře, že se psychická odolnost snoubí s odolností fyzickou. Výsledkem jeho psychického i fyzického soustředění je schopnost neobyčejnou rychlostí obnovovat svou zásobu many. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní kouzelnictví
Zvyšuje rychlost kouzlení hrdiny při boji. Interval mezi dvěma po sobě jdoucími kouzly se snižuje o 10 %. |
 |
Regenerace many
Zdvojnásobuje regeneraci many. |
|
Specializace |

|
Mystik
Hrdina je schopen si sám postupně obnovovat manu. Rychlost obnovy závisí na jeho úrovni. |
Kouzla |
|
|

Magický šíp |
|
|
» Maahir je hlavní hrdina ve scénáři pro jednoho hráče v H5 (Maahirův úkol).
Zehir (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Starší mágové obvykle Zehira popisují jako vznětlivého, tvrdohlavého a energického. Rozhodl se stát se mistrem elementální magie, neboť se (správně) dovtípil, že díky ovládnutí stvoření tak nestálých a mocných, jakými elementálové jsou, bude připraven čelit takřka čemukoliv. I když byla hodnost prvního z kruhu Zehirovi udělena
hlavně proto, aby došlo k uklidnění politické rivality, ostatních osm čarodějů si brzy
uvědomilo, že doba, za kterou Zehirovy schopnosti předčí ty jejich, se počítá spíše na měsíce
než na roky. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní magie přivolání
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie přivolávání a celkově zvyšuje účinnost magie přivolávání. |
 |
Mistr zaklínání
Zvyšuje účinnost kouzel (Vyvolání fénixe) a
(Přivolání elementála) (účinnost síly kouzel se pro seslání těchto kouzel zvyšuje o 4). |
|
Specializace |

|
Mistr elementálů
Pokaždé, kdy na hrdinově straně padne jedna skupina, je na její místo povoláno několik elementálů, jejichž počet závisí na úrovni hrdiny. Kouzla vyvolání elementálů a fénixe, která takový hrdina sešle, budou také mocnější. |
Kouzla |
|
|

Vyvolání elementálů |
|
|
» Zehir je hlavní hrdina 6. kampaně H5 (Mág) a 3. kampaně ToE (Letem na pomoc). Objevuje
se také ve scénáři pro jednoho hráče v HoF (Pokušení).
Hrdinové
Faiz
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Faiz je ve Stříbrných městech znám svým hrůzným zjevem, který se obvykle snaží zakrýt šátkem. Jeho jizvy pocházejí z potyčky s pouštními orky. Po tomto střetu se z dobromyslného mága stal muž, který touží po ničení. Faiz mistrně ovládá tajemnou moc, díky níž na své nepřátele dokáže seslat strašlivou zkázu. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první úrovně. |
 |
Základní magie temnoty
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty. |
 |
Mistr bolesti
Kouzla (Hniloba) a (Zranitelnost) mají hromadné účinky, ale cena za jejich seslání se zdvojnásobuje. Pro vyčarování těchto kouzel spotřebuje hrdina pouze polovinu své aktuální iniciativy. Přidává +4 k síle kouzla Nesvaté slovo. |
|
Specializace |

|
Ničitel
Specializace na prokletí zranitelnosti. Kouzla nejen snižují obranyschopnost cíle, ale záro-veň jej i zraňují. Účinnost této schopnosti závisí na hrdinově úrovni. |
Kouzla |
|
|

Zranitelnost |
|
|
Galib
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Galib je džinem, duchovní bytostí. Mezi mnoha elementálními duchy, kteří poletují sférou magie, má výsadní místo. Necvičené oko jej nezahlédne. Galib není služebníkem mágů ze Stříbrných měst, ale je jejich spojencem a přítelem. Má své místo v kruhu rady čarodějů, kteří zde vládnou, a může tak v radě hájit své zájmy. Mnoho jeho lidských protějšků dokáže náhodně odrážet nepřátelská kouzla, ale Galib díky své magické podstatě dokáže útočná kouzla odrazit přesně tam, kam potřebuje. Nepřátelé proto proti Galibovi magii raději moc nepoužívají, neboť vědí, že by zásah schytali jejich vlastní vojáci. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní štěstí
Zvyšuje štěstí všech tvorů v armádě hrdiny o 1. |
 |
Odrážení magie
Každé ničivé kouzlo nebo prokletí seslané nepřátelským hrdinou může být náhodně odraženo na jiný cíl, včetně nepřátelských jednotek. |
|
Specializace |

|
Kouzelná smršť
Schopnost kouzelná smršť má větší šanci, že odrazí nepřátelské kouzlo přímo na jednu z nepřátelských jednotek, než aby se jeho cíl volil zcela náhodně. |
Kouzla |
|
|

Očista |
|
|
Havez
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Haveze zajímá vše bizarní nebo zvláštní. Jeho svršky sestávají z nejrůznějších věcí, které posbíral v rozličných koutech Ashanu - jeho oblečení ze stínového hedvábí pochází z Ygg-Challu, kožené věci z Irollanu, šperky z trpasličích dolů atd. Jeho zájem o podivné věci se odráží i v jeho vojácích; mnoho desítek let studoval gremliny a na výchovu a výcvik těchto ještěrkoidních humanoidů se specializuje. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní válečné stroje
Zvyšuje celkovou účinnost válečných strojů. Zvyšuje útok a obranu balist, a také jimi způsobené poškození. Zvyšuje poškození způsobené katapultem a zajišťuje mu pravděpodobnost zásahu 30 %. Stan první pomoci získává zvýšenou schopnost léčit. Vozík se střelivem získává schopnost zvyšovat o 1 útok na dálku bojujících jednotek v armádě hrdiny. |
|
Specializace |

|
Pán gremlinů
Specializace na gremliny. Všichni gremlini a páni gremlinů v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. |
Kouzla |
|

Vozík se střelivem |

Balista |
|
|
Jhora
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Jhora je tak pohotová, že dokáže sesílat magické útoky rychlostí, o jaké se žádnému z jejích kolegů mágů ani nesní. První, kdo tuto její schopnost odhalil, byli bandité, kteří se ke své smůle rozhodli napadnout karavanu, v jejímž čele mladičká Jhora stála. Náhlá smršť magických šípů zahnala útočníky na úprk daleko do hor. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní kouzelnictví
Zvyšuje rychlost kouzlení hrdiny při boji. Interval mezi dvěma po sobě jdoucími kouzly se snižuje o 10 %. |
 |
Mystický vícvik
Snižuje cenu všech kouzel o 20 %. |
|
Specializace |

|
Vládce vichrů
Hrdina je dříve na tahu v závislosti na jeho úrovni. |
Kouzla |
|
|

Magický šíp |
|
|
Narxes
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Narxes pevně věří, že kořeny úspěchu tkví v přesnosti, svědomitosti a smyslu pro detail. Tento náročný a pedantský mág je postrachem všech akolytů, kteří se věnují studiím mystických vět. Hodiny strávené pod jeho bdělým dozorem skutečně nejsou příliš záviděníhodné, studenti tím ale poznávají moudrost staré poučky (těžko na cvičišti, lehko na bojišti). |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní osvícení
Za každé čtyři úrovně (včetně úrovní již dosažených) získá hrdina +1 k jedné z primárních vlastností a 5% bonus ke zkušenostem. |
 |
Inteligence
Zvyšuje normální maximum many o 50 %. |
|
Specializace |

|
Rádce
Specializace na mágy. Mágové a arcimágové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. |
Kouzla |
|
|

Pěst hněvu |
|
|
Nathir
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Při Válce šedé aliance byl Nathir zajat démony a donucen k práci v sirných dolech. Byl mezi pouhými třemi zajatci, kteří přežili hromadné povstání vězňů a podařilo se jim uprchnout. Nathir překonal ohnivé pustiny Sheoghu a nakonec se dostal zpátky do Stříbrných měst. Od toho dne prohlašuje, že oheň mu bude navždy jen služebníkem a nikdy více jeho pánem. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní destruktivní magie
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu destruktivní magie a celkově zvyšuje účinnost destruktivní magie. |
 |
Mistr ohně
Kouzlům (Ohnivá koule) a (Armageddon) dodáváschopnost poškozovat zbroj. Jimi postižené jednotky utrpí další 50% postih na obranu. |
|
Specializace |

|
Vládce plamene
Efektivní síla kouzel je zvýšena, pokud hrdina čaruje kouzla založená na ohni. Modifikátor závisí na hrdinově úrovni. |
Kouzla |
|
|

Ohnivá koule |
|
|
Nur
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Není divu, že Nur mistrně ovládá magii, vždyť je zrozena z její podstaty. Nur je džin a je to mistryně meditace a mentální koncentrace. V nesčetných bojích s kouzly chaosu na mnoha světech si vypěstovala neskutečné rozumové schopnosti a úžasnou odolnost. Nur je díky soustavnému studiu, praxi a přípravě schopná neustále si doplňovat zásobu své magické energie. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní kouzelnictví
Zvyšuje rychlost kouzlení hrdiny při boji. Interval mezi dvěma po sobě jdoucími kouzly se snižuje o 10 %. |
 |
Regenerace many
Zdvojnásobuje regeneraci many. |
|
Specializace |

|
Mystik
Hrdina je schopen si sám postupně obnovovat manu. Rychlost obnovy závisí na jeho úrovni. |
Kouzla |
|
|

Magický šíp |
|
|
Razzak
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Občas se stane, že se moudrost s věkem nedostaví. Razzak se po desetiletích studií pokusil provést experiment, který by mu dovolil navždy a bez námahy ovládnout Ashinu magii. Měl štěstí, že přežil, ale zůstal ochrnutý a musí jej přenášet sluhové. Nicméně nezdařený experiment přinesl i jistá pozitiva - tento hrdina se začal specializovat na vyrábění golemů, kteří mu slouží jako poloautomatické ruce a nohy. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní řemeslo
Umožňuje hrdinovi vytvářet vybavení první
úrovně. |
 |
Základní obrana
Snižuje o 10 % poškození, které tvé jednotky utrpí
v boji zblízka. |
 |
Vitalita
Zvyšuje počet bodů zdraví všech tvých vojáků o 2. (Zvláště účinné u velkých armád.) |
|
Specializace |

|
Tvůrce golemů
Specializace na golemy. Železní a oceloví golemové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. |
Kouzla |
|
|

Zrychlení |
|
|
|