|
Heroes V - Hrdinové - Kobka
Hrdinové Kampaně
V kampaních se také setkáte s:
» Segref: má stejnou tvář jako Sinitar a stejné speciality a dovednosti jako Yrbeth.
Raelag (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
O Raelagově minulosti není známo zhola nic. Přestože je v bitvě bezohledný a krutý, jeho bitevní taktika i plány zůstávají stejně tajemné jako minulost jeho samého. Své nepřátele Raelag často přechytračí, obklíčí a vymanévruje, a tak se mu vojáci staví bez přílišné víry ve vítězství. Při boji s tak mazaným a obávaným válečníkem jeho formátu si nepřátelé často nejsou sami sebou vůbec jistí. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní obrana
Snižuje o 10 % poškození, které tvé jednotky utrpí
v boji zblízka. |
 |
Vitalita
Zvyšuje počet bodů zdraví všech tvých vojáků o 2. (Zvláště účinné u velkých armád.) |
|
Specializace |

|
Zastrašení
Nepřátelské jednotky mají v závislosti na úrovni hrdiny postih na iniciativu. |
Kouzla |
|
|

Zpomalení |
|
|
» Toto je Raelag z H5. Je hlavní hrdina 4. kampaně H5 (Warlock) a objevuje se v posledních 2 misích 6. kampaně H5 (C6M4 a C6M5).
Shadya (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Shadyina rodina byla vyvražděna již zkraje válek o nadvládu nad klanem Soulscar. Od svého dětství touží po pomstě, neboť ze své rodiny přežila jako jediná. Někdy zmizí na celé měsíce, zdokonaluje se ve všech odvětvích, jež by jí mohla být užitečná, a pak se zase objeví, jen aby odrovnala dalšího nepřítele ze svého seznamu. Shadya ví naprosto vše o infiltraci, úhybných manévrech, útěcích a prohnanosti, neboť vždy stála sama proti všem. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní obrana
Snižuje o 10 % poškození, které tvé jednotky utrpí
v boji zblízka. |
 |
Uhýbání
Snižuje o 20 % poškození, které tvé jednotky utrpí při útocích na dálku. |
|
Specializace |

|
Temný tanečník
Útoky zdálky působí menší zranění. Velikost snížení poškození závisí na úrovni hrdiny. |
Kouzla |
|
|

Stan první pomoci |
|
|
» Shadya je druhotná hrdinka 4. kampaně H5 (Warlock) a objevuje se také v C6M4 (Aliance).
Hrdinové
Eruina
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Ačkoliv je Eruina dcerou legendární královny Tuidhany, na svém skvělém rodokmenu si nezakládá, raději je oceňována na základě svých vlastních skvělých schopností. Tajemné čarodějnice a matky stínu v její armádě nicméně o její matce vědí, a tak za ni bojují s upřímným fanatismem. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní destruktivní magie
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu destruktivní magie a celkově zvyšuje účinnost destruktivní magie. |
 |
Základní útok
Zvyšuje o 5 % poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka. |
|
Specializace |

|
Paní sabatu
Čarodějky a matky stínu mají šanci na volný výstřel na současný cíl hrdiny. Šance se zvyšuje se vzrůstající hrdinovou úrovní. |
Kouzla |
|

Vozík se střelivem |

Blesk |
|
|
» Eruina je hlavní hrdinka ze scénáře pro jednoho hráče v H5 (Odpor).
Kythra
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Kythra je jednou z nejbohatších dam Ygg-Challu. Zdroj jejích peněz není vůbec záhadou; své jmění nabyla obchodem s minotauřími otroky, což její rodina provozuje již několik generací. Otroci jsou také páteří její hrozivé armády; ti, kteří jsou vybráni k boji, musí projít krvavou a často smrtící školou gladiátorů. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní vedení
Zvyšuje morálku všech jednotek v armádě hrdiny o +1. |
 |
Hospodaření
Hrdina přispívá na vaši věc 250 zlatými denně. |
|
Specializace |

|
Pán otroků
Specializace na minotaury. Minotauři a strážci minotaurů v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. |
Kouzla |
|
|

Ledová střela |
|
|
Lethos
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Lethos je velmi užitečným spojencem, neboť dokáže bitvu rozhodnout dříve, než vůbec začne. Ve službě už je mnoho desítek let a jeho znalostem cizokrajných jedů a nemocí se nikdo nevyrovná. Lethosovi protivníci pocítí účinek jeho kouzel a lektvarů dříve, než vůbec dorazí na bojiště; ti chytřejší z jeho nepřátel ještě před začátkem bitvy raději vzali nohy na ramena. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní magie temnoty
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty. |
|
Specializace |

|
Mistr travič
Existuje jistá šance, že nepřátelské jednotky vstoupí do bitvy již otrávené. Tato šance závisí na úrovni hrdiny. |
Kouzla |
|
|

Hniloba |
|
|
Sinitar
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Warlockové Ygg-Challu jsou temní a záhadní čarodějové, a přesto i oni Sinitara považují za záhadného. Nejenže dokáže kouzla posilovat, ale dosáhl v tom takového mistrovství, že spotřebuje daleko méně vlastních sil. Nikdo neví přesně, jak se tuto schopnost naučil, ale podle jizev na jeho obličeji lze usoudit, že v tom mají prsty dohody s draky stínu -- takové dohody, které si vyžádají tvrdou daň na těle i mysli. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní destruktivní magie
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu destruktivní magie a celkově zvyšuje účinnost destruktivní magie. |
 |
Zesílená kouzla
Všechna ničivá kouzla, která hrdina sešle, působí o 50 % větší poškození, ale spotřeba many se zdvojnásobuje. |
|
Specializace |

|
Katalyzátor
Manová náročnost mystické vlny se snižuje o 5% + o dalších 1% za hrdinovou úroveň. |
Kouzla |
|
|

Magický šíp |
|
|
Sorgal
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Sorgalova zručnost při výchově bojových ještěrek temných elfů se nezakládá na laskavosti ani empatii, ale na nemilosrdném vyřazování slabých a výcvikovém režimu, při kterém jde o zdraví i silným jedincům. Když konečně dojde k bitvě, jsou ještěrky zoufalé a hladové; proto koušou oři Sorgalových vojáků do svých nepřátel s takovou vervou. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní útok
Zvyšuje o 5 % poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka. |
 |
Bojové šílenství
Minimální a maximální poškození působované všemi tvory pod velením hrdiny se zvyšuje o 1. Účinné zejména pro armády jednotek na nízké úrovni. |
|
Specializace |

|
Chovatel ještěrů
Specializace na nájezdníky. Zvláštní útok nájezdníka ještěří kousnutí způsobuje větší poškození v závislosti na úrovni hrdiny. |
Kouzla |
|
|

Zrychlení |
|
|
Vayshan
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Vayshan je znám svými odvážnými výpady do Irollanu, kde provozuje hrůznou kratochvíli spočívající v lovu příbuzných z hvozdu. Důvody jeho nenávisti jsou neznámé, ale takto posedlí jsou i jeho vojáci. Pro jeho temné zvědy a vrahy je ctí přidat se k němu na lovu v zalesněné zemi a získat si tak velitelovu přízeň. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní štěstí
Zvyšuje štěstí všech tvorů v armádě hrdiny o 1. |
 |
Vojenské štěstí
Zaručuje, že užitečné bojové schopnosti jednotek v hrdinově armádě (jako např. úder u panoše) se aktivují častěji. |
|
Specializace |

|
Černá ruka
Specializace na zvědy. Zvědové a vrahové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. |
Kouzla |
|
|

Ohnivá past |
|
|
Yrbeth
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Yrbeth byla dítětem, které bylo na svůj věk nadáno výjimečnými silami a rozumem. Yrbethiny síly vycvičené v umění tajemna se naplno projevily při zemětřesení, kdy dokázala zázračně soustředit tolik magické energie, že by to žádný jiný smrtelník nedokázal. Noc před důležitou bitvou Yrbeth často probdí, není žádným tajemstvím, že ji tráví mnohahodinovými meditacemi. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní magie temnoty
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty. |
 |
Rituál temnoty
Speciální schopnost dobrodružství. Hrdina stráví celý den prováděním rituálu a obnoví si plně manu. Může být provedeno pouze na začátku dne. |
|
Specializace |

|
Temný mystik
Schopnost rituál temnoty je silnější, neboť umožňuje hrdinovi regenerovat manu i za hranici, která by obyčejně byla maximální. Množství zregenerované many nad horní hranici závisí na úrovni hrdiny. |
Kouzla |
|
|

Magický šíp |
|
|
Yrwanna
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Kamkoliv se Yrwanna hne, má za sebou družinu nohsledů, kteří obdivují její krásu. Ale za omračujícím zevnějškem se skrývá pronikavý intelekt a Yrwanna dobře ví, jak své nádhery využít k dosažení vlastních cílů. Přestože je o Yrwanně známo, že kvůli vítězství obětovala stovky svých následovníků, věrnost jejích vojáků to nijak neoslabuje. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní kolísání magie
Částečně ruší magickou ochranu a umožňuje hrdinovi způsobit 20 % normálního poškození jednotkám, které jsou jinak proti kouzlu odolné. |
 |
Základní osvícení
Za každé čtyři úrovně (včetně úrovní již dosažených) získá hrdina +1 k jedné z primárních vlastností a 5% bonus ke zkušenostem. |
 |
Inteligence
Zvyšuje normální maximum many o 50 %. |
|
Specializace |

|
Paní krve
Specializace na krvavé panny; krvavé panny a krvavé fúrie v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. |
Kouzla |
|
|

Zpomalení |
|
|
|