|
Heroes V - Hrdinové - Peklo
Hrdinové Kampaně
V kampaních se také setkáte s:
» Gamor: má stejnou tvář jako Alastor a stejné speciality a dovednosti jako Grok.
Agrael (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Agrael si rychle proklestil cestu vzhůru mezi kultisty, aby se stal věrnou pravou rukou Vládce démonů. Ti, kdož ho pomlouvají, poukazují na jeho přílišnou ctižádost a krutost, ale právě díky své agresivitě je Agrael v boji uznávaným a obávaným vůdcem. Jakmile se objeví dobrá příležitost, zaútočí, a pokud by výsledek stál za to, nebojí se ani zariskovat. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní útok
Zvyšuje o 5 % poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka. |
 |
Bojové šílenství
Minimální a maximální poškození působované všemi tvory pod velením hrdiny se zvyšuje o 1. Účinné zejména pro armády jednotek na nízké úrovni. |
|
Specializace |

|
Aura rychlosti
Iniciativa všech jednotek v hrdinově armádě je za každou úroveň hrdiny zvýšena o 1%. |
Kouzla |
|
|

Spravedlivá moc |
|
|
» Agrael je hlavní hrdina 2. kampaně H5 (Kultista) a scénáře pro jednoho hráče (Agraelova zkouška). Také je hlavní nepřátelský hrdina v 5. misi 1. kampaně H5 (Králův pád).
Biara (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Biara je sukuba legendárních schopností, pravděpodobně nejnebezpečnější zbraní v arzenálu Vládce démonů. S rozsáhlými přirozenými dary rozšířenými o téměř masochistickou cílevědomost je její talent pro svádění, vraždění a infiltraci nesrovnatelný v celém Sheoghu. Avšak když to jde ztuha, obrátí se na Biaru i samotný Kha-Beleth. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní štěstí
Zvyšuje štěstí všech tvorů v armádě hrdiny o 1. |
 |
Odolnost vůči magii
U všech jednotek v hrdinově armádě o 15 % zvyšuje odolnost vůči magii. S mnohem větší pravděpodobností se tak vyhnou účinkům nepřátelských kouzel. |
|
Specializace |

|
Strážce brány
Čas brány všech jednotek pod hrdinovým velením je snížen o 1% za každou úroveň hrdiny. |
|
|
» Biara je nepřátelský hrdina v kampaních H5 (C5M1, C5M4 a C6M5) a poslední nepřátelský hrdina ve 4. misi 3. kampaně ToE (Okázalý odchod).
Guarg (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Někteří stateční muži, kteří jsou nyní mrtví, říkávali, že Guarg (není úplný démon). Kdo mu pohlédne do očí s roztaženými panenkami o tom může přemýšlet, ale radši by to neměl říkat nahlas, neboť Guarg krutě trestá ty, kdo by se opovážili zbavit jeho magické moci. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní magie temnoty
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty. |
 |
Mistr mysli
Kouzla (Zpomalení) a (Zmatení) mají hromadné účinky, ale cena za jejich seslání se zdvojnásobuje. Pro vyčarování těchto kouzel spotřebuje hrdina pouze polovinu své aktuální iniciativy. |
|
Specializace |

|
Ničitel myslí
Kouzla Prokletí a Zmatení navíc snižují manu svého cíle, a to o jeden bod za každou hrdinovu úroveň |
Kouzla |
|
|

Zmatení |
|
|
Veyer (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Když se Veyer stal svědkem masakru krále Alexeje a jeho věrných rytířů, napadlo jej, že klíčem k vítězství je taktika přečíslení nepřítele. Výsledkem mnoha let jeho výzkumů pekelných bran je, že vyvolaní vojáci dorazí na bojiště daleko rychleji než jednotky ostatních pánů démonů. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní obrana
Snižuje o 10 % poškození, které tvé jednotky utrpí
v boji zblízka. |
 |
Ochrana
Snižuje o 15% poškození, které tvé jednotky utrpí při magických útocích. |
|
Specializace |

|
Lamač kouzel
Všechny jednotky v hrdinově armádě získají 5% odolnost vůči magii a další 1% za každou úroveň hrdiny. |
Kouzla |
|

Stan první pomoci |

Pěst hněvu |
|
|
» Veyer je nepřátelský hrdina v kampaních H5 (C2M2 a C4M5). Můžete za něj hrát i ve scénáři pro jednoho hráče v HoF (Hledání moci).
Vládce démonů (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
|
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní útok
Zvyšuje o 5 % poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka. |
 |
Bojové šílenství
Minimální a maximální poškození působované všemi tvory pod velením hrdiny se zvyšuje o 1. Účinné zejména pro armády jednotek na nízké úrovni. |
|
Specializace |

|
Aura rychlosti
Iniciativa všech jednotek v hrdinově armádě je za každou úroveň hrdiny zvýšena o 1%. |
|
|
» Kha-Beleth je poslední nepřátelský hrdina v 5. misi 6. kampaně H5 (Zehirova naděje).
Hrdinové
Alastor
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Alastor již v útlém věku prokazoval své schopnosti v ovládání mysli druhých tak, že jeho dětští nepřátelé nevysvětlitelně vcházeli do lávových polí. Vládce byl tak nadšen jeho talentem, že mu dovolil studovat umění psychické nadvlády pod vedením nejlepších mistrů Sheoghu a později v nejrůznějších zemích Ashanu. Mnohokrát přešli vojáci fascinováni jeho pohledem na stranu démonů. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní kouzelnictví
Zvyšuje rychlost kouzlení hrdiny při boji. Interval mezi dvěma po sobě jdoucími kouzly se snižuje o 10 %. |
 |
Regenerace many
Zdvojnásobuje regeneraci many. |
|
Specializace |

|
Ničitel myslí
Kouzla Prokletí a Zmatení navíc snižují manu svého cíle, a to o jeden bod za každou hrdinovu úroveň. |
Kouzla |
|
|

Zmatení |
|
|
Deleb
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Démonka Deleb dostala spolu s několika dalšími generály úkol obměnit vybavení Kha-Belethova žaláře tak, aby mu lépe vyhovovalo. Tato démonka dokonale zná všechny své stroje a vyzná se v nich. Mezi pomlouvači má přezdívku (Masomlýnek). Deleb věří spíše svým válečným strojům než nestálým vojákům démonů, jejichž věrnost závisí na rovnováze mezi strachem o vlastní život a strachem z mučení. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní válečné stroje
Zvyšuje celkovou účinnost válečných strojů. Zvyšuje útok a obranu balist, a také jimi způsobené poškození. Zvyšuje poškození způsobené katapultem a zajišťuje mu pravděpodobnost zásahu 30 %. Stan první pomoci získává zvýšenou schopnost léčit. Vozík se střelivem získává schopnost zvyšovat o 1 útok na dálku bojujících jednotek v armádě hrdiny. |
|
Specializace |

|
Železná panna
Střely balisty pod hrdinovým velením mají účinky ohnivých koulí. Jejich účinnost se s každými pěti úrovněmi hrdiny zvyšuje o 1. |
Kouzla |
|

Vozík se střelivem |

Balista |
|
|
Grawl
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Kamkoliv se Grawl hne, doprovází ho smečka vyjících slintajících pekelných psů. Tyto bestie jsou jediné, oč se Grawl alespoň trochu stará, chrání je, jako by to byla jeho vlastní rodina. Někteří se posmívají, že to doopravdy jeho příbuzní jsou, ale dělají to potají, neboť každý, kdo Grawla napadne nebo jej urazí, je okamžitě roztrhán ostrými tesáky jeho věrných kerberů. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Lepší destruktivní magie
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze čtvrtého kruhu destruktivní magie a celkově zvyšuje účinnost destruktivní magie. |
|
Specializace |

|
Pán psů
Všichni pekelní psi a kerberové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. |
|
|
Grok
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Za Grokovým rychlým povýšením na Vládcově dvoře nestála jeho inteligence, ale dvě jiné věci: jeho vrozená nezdolnost a Vládcova láska ke krveprolití. Grok je strůjcem krvavých zábav Vládce, kdy pro jeho kratochvíli masakruje nejrůznější stvoření na tisíc a jeden způsob. Vládce ví, že pokud je třeba něco rychle vykonat, nejlépe úkol splní poslušný a brutální Grok. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní logistika
Zvyšuje rychlost pohybu hrdiny po zemi o 10%. |
 |
Hledání cest
Snižuje postih za přesun v nerovném terénu o 50%. |
|
Specializace |

|
Běžec
Pohybové body hrdiny jsou zvýšeny o 5% + 1% za každou jeho úroveň. Cena kouzla teleport je o polovinu snížena. |
Kouzla |
|
|

Teleportace |
|
|
Jezebeth
 |
Životopis |
Vlastnosti |
ezebeth je po právu hrdá na to, že se dokázala vypracovat v démoní hierarchii tak vysoko právě díky své úžasné schopnosti svádět. Všechny ctižádostivé sukuby, které ji fanaticky následují, ji považují za svůj zářný vzor a při vraždění a svádění ve jménu Vládce se jí snaží za každou cenu vyrovnat. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní kouzelnictví
Zvyšuje rychlost kouzlení hrdiny při boji. Interval mezi dvěma po sobě jdoucími kouzly se snižuje o 10 %. |
 |
Magický vhled
Umožňuje hrdinovi učit se magická kouzla třetího kruhu bez ohledu na pokročilost v dané škole magie. |
|
Specializace |

|
Pokušitelka
Všechny sukuby a paní sukub v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. |
Kouzla |
|
|

Stan první pomoci |
|
|
» Jezebeth je hlavní hrdina scénáře pro jednoho hráče v H5 (Sokolův poslední let).
Marbas
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Marbas, jenž je již mnoho let tvrdým vůdcem kultu démonů ve Stříbrných městech, do hloubky prostudoval vědění odpadlých mágů, jimž vládne a kteří jej nenávidí. Učil se částečně ze zvědavosti a také v zájmu sebe sama. V případě, že by se jeho poddaní obrátili proti němu, dokáže se ubránit. Ve schopnosti ustát magické útoky se mu vyrovná jedině samotný Vládce démonů. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní obrana
Snižuje o 10 % poškození, které tvé jednotky utrpí
v boji zblízka. |
 |
Ochrana
Snižuje o 15% poškození, které tvé jednotky utrpí při magických útocích. |
|
Specializace |

|
Lamač kouzel
Všechny jednotky v hrdinově armádě získají 5% odolnost vůči magii a další 1% za každou úroveň hrdiny. |
|
|
Nebiros
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Nebiros strávil v bitvách více času než jakákoliv jiná bytost z Sheoghu. Nebiros ale spíše než na tisíce hodin prožitého krveprolití spoléhá na své neskutečné štěstí a nepředvídatelnost. Poražení nepřátelé si stěžují, že na jeho straně stojí síly samotného chaosu, které mu zaručují náklonnost fortuny. Což je docela možné, uvážíme-li, že se vypracoval z nejposlednějšího otroka na jednoho z největších mocnářů Sheoghu. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní útok
Zvyšuje o 5 % poškození, které tvé jednotky způsobují v boji zblízka. |
 |
Taktika
Zvyšuje oblast, ve které může hrdina před bojem své jednotky rozmístit. |
|
Specializace |

|
Vyvolený chaosu
Štěstí všech hrdinových jednotek je zvýšeno o 1. Nepřátelský hrdina navíc nemůže použít svou schopnost taktiky. |
|
|
Nymus
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Když se Nymus stal svědkem masakru krále Alexeje a jeho věrných rytířů, napadlo jej, že klíčem k vítězství je taktika přečíslení nepřítele. Výsledkem mnoha let jeho výzkumů pekelných bran je, že vyvolaní vojáci dorazí na bojiště daleko rychleji než jednotky ostatních pánů démonů. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní brána
Unikátní schopnost pána démonů. Ďáblíci a démoni (a také jejich vylepšené verze) mají schopnost otevřít bránu na pláně pekelné a přivést na bojiště posily. Každá jednotka může v boji otevřít bránu pouze jednou, přičemž vyčerpá 50% své aktuální iniciativy. Nově příchozí tvoří 30% jednotek, které otevíraly bránu, a po boji zmizí. |
 |
Základní štěstí
Zvyšuje štěstí všech tvorů v armádě hrdiny o 1. |
 |
Odolnost vůči magii
U všech jednotek v hrdinově armádě o 15 % zvyšuje odolnost vůči magii. S mnohem větší pravděpodobností se tak vyhnou účinkům nepřátelských kouzel. |
|
Specializace |

|
Strážce brány
Čas brány všech jednotek pod hrdinovým velením je snížen o 1% za každou úroveň hrdiny. |
|
|
|