|
Heroes V - Specializace hrdinů - Akademie
Kouzelná smršť

|
Schopnost kouzelná smršť má větší šanci, že odrazí nepřátelské kouzlo přímo na jednu z nepřátelských jednotek, než aby se jeho cíl volil zcela náhodně.
Pokud se spustí Odvrácení kouzel, je zde 40%+Úroveň*2% šance, že kouzlo bude odraženo na nepřátelskou jednotku. Jinak je cíl, na který bude kouzlo odraženo, náhodně vybrán (může být jak spřátelený, tak i nepřátelský). |
Mistr elementálů

|
Pokaždé, kdy na hrdinově straně padne jedna skupina, je na její místo povoláno několik elementálů, jejichž počet závisí na úrovni hrdiny. Kouzla vyvolání elementálů a fénixe, která takový hrdina sešle, budou také mocnější.
Počet elementálů je roven Úroveň/3 a jejich typ je stejný jako pro kouzlo Vyvolání elementálů. Nezávisí to na původní jednotce.
Pro kouzla Vyvolání elementálů a Přivolání fénixe dostává Zehir bonus k síle kouzel Úroveň/3.
Nezapomeňte, že jsou zvyšovány škody a body zdraví fénixe, ale ne útok či obrana, záleží to na úrovni hrdiny, nikoliv na síle kouzel. |
Mystik

|
Hrdina je schopen si sám postupně obnovovat manu. Rychlost obnovy závisí na jeho úrovni.
Hrdina získá zpět Úroveň/3 many před každou akcí. Například to jsou při čtvrté úrovni 2 many na akci. |
Ničitel

|
Specializace na prokletí zranitelnosti. Kouzla nejen snižují obranyschopnost cíle, ale záro-veň jej i zraňují. Účinnost této schopnosti závisí na hrdinově úrovni.
Škody jsou 10*ceil(Úroveň/3), kde ceil() je zaokrouhlovací funkce. Takže například škody pro úroveň 20 jsou 10*ceil(20/3)=70. |
Pán gremlinů

|
Specializace na gremliny. Všichni gremlini a páni gremlinů v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.
|
Rádce

|
Specializace na mágy. Mágové a arcimágové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.
Mágové a arcimágové v hrdinově armádě získají za každé dvě úrovně hrdiny +1 k jejich útoku a obraně počínaje první úrovní. Zvyšování je rovno Úroveň/2. |
Tvůrce golemů

|
Specializace na golemy. Železní a oceloví golemové v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první.
|
Vládce plamene

|
Efektivní síla kouzel je zvýšena, pokud hrdina čaruje kouzla založená na ohni. Modifikátor závisí na hrdinově úrovni.
Zvýšení síly kouzel je Úroveň/3 a funguje pro Ohnivou kouli. (Stejně to fungovalo také pro Armageddon před vydáním patche 1.2). |
Vládce vichrů

|
Hrdina je dříve na tahu v závislosti na jeho úrovni.
Hrdinova iniciativa je 10+0.05*Úroveň (namísto 10). |
|