Heroes V: Tribes of the East - Hrdinové - Nekropole 
Hrdinové Kampaně
Arantir (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Vládci Hereshe jsou bezcitná, krutá a fanatická skupina. Získat si v jejich hierarchii místo není jen otázkou talentu, ale i neúnavného odhodlání v naplnění plánu jejich boha - což je pavoučí aspekt samotné Ashy. Arantirovi se opravdu podařilo dostat hodně vysoko, je počítán mezi ty nejlepší, co mezi nimi žili - nebo nežili. Jeho horlivost ve víře, uctívání bohyně a zápal při ničení jejích démonických nepřátel z něj dělají úctyhodného velitele. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní nekromancie
Unikátní schopnost nekromanta. Umožňuje oživit 20 % padlých živých nepřátelských jednotek a zařadit je do své armády (omezený počet jednotek lze týdně zvyšovat). Ovlivňuje počet bodů temné energie. |
 |
Základní magie přivolání
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie přivolávání a celkově zvyšuje účinnost magie přivolávání. |
 |
Základní magie temnoty
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty. |
|
Specializace |

|
Avatar smrti
Hrdina dokáže vyvolat záhadné stvoření, které se potom na bojišti bije po jeho boku. Síla této bytosti závisí na úrovni hrdiny. Pokud tato jednotka zemře, hrdina přijde o veškerou manu. |
Kouzla |
|

Zpomalení
|

Oživení mrtvých |
|
|
» Arantir je hlavní hrdina 1. kampaně ToE (Ashina vůle).
Ornella (Hrdina z kampaní)
 |
Životopis |
Vlastnosti |
Ornella byla kdysi okouzlující a smyslná vévodkyně Gryfí říše, ale její zvědavé koketování s nekromanty vyústilo v nezvratnou změnu. Tato žena kdysi plná života teď přestoupila na druhý břeh existence. Pod přísnýma Arantirovýma očima musí dokázat, že je hodná jeho přízně, pomoci mu ve válce s démony a odhalit schopnosti a omezení svého nového bytí. |
|
Dovednosti a schopnosti |
 |
Základní nekromancie
Unikátní schopnost nekromanta. Umožňuje oživit 20 % padlých živých nepřátelských jednotek a zařadit je do své armády (omezený počet jednotek lze týdně zvyšovat). Ovlivňuje počet bodů temné energie. |
 |
Základní magie temnoty
Umožňuje hrdinovi učit se kouzlům ze třetího kruhu magie temnoty a celkově zvyšuje účinnost magie temnoty. |
 |
Padlý rytíř
Díky tomu, že zasvětil svůj život studiu všech tajů magie temnot, se rytíř stává vyvržencem vlastní společnosti. Jednotky, kterým rytíř velí, utrpí postih -1 na morálku, ale všechna kouzla magie temnot, která sešle, jsou nyní silnější (tato zaklínadla se sesílají s účinností odpovídající síle kouzel +5). |
|
Specializace |

|
Upíří princezna
Všichni upíři a páni upírů v hrdinově armádě získávají +1 k útoku a obraně za každé dvě hrdinovy úrovně, počítáno od první. |
Kouzla |
|
|

Oživení mrtvých |
|
|
» Ornella se objevuje jako nekromant ve 3. (Probuzení býka) a 5. misi (Srdce temnoty) 1. kampaně ToE.