|
Heroes V - Jednotky - Akademie
1. Úroveň
Gremlin
 |
Popis
Tato stvoření vznikla jako výsledek experimentů se zajatými skřety. Jsou chytřejší a poddajnější než jejich předkové a neobejde se bez nich žádná armáda mágů. Gremlini nejraději útočí zdálky svými primitivními střelnými zbraněmi, kterými na cíl metají hořící bomby. Tyto moždíře jsou tak pevné, že je gremlini při boji na blízko používají jako kovové kyje. |
Atributy
2
2
1 - 2
5
7
3
0
5
|
|

6
63
20
Cena
22
|
Střelec |
Mistr gremlin - Vylepšený
 |
Popis
Gremlinové, kteří se nějak vyznamenali na bojišti, dostanou hodnost mistrů gremlinů. Také se naučí opravovat různé mechanismy (balisty, golemy, atd.). |
Atributy
3
2
1 - 2
6
11
5
0
7
|
|

12
105
20
Cena
35
|
Střelec | Oprava |
2. Úroveň
Kamenný chrlič
 |
Popis
Chrliči jsou sochy létajících stvoření, které rozpohybovala magie. Mágové tyto bytosti respektují, neboť se dokáží z výšky snést na své nepřátele a mocně je udeřit kusem kamene. Kamenní chrliči jsou imunní vůči bleskovým kouzlům. |
Atributy
3
4
1 - 1
15
9
6
0
0
|
|

10
113
14
Cena
45
|
Letec | Elementál | Zuřivost | Imunita vúči bleskům |
Obsidiánový chrlič - Vylepšený
3. Úroveň
Železný golem
 |
Popis
Golemové jsou umělé bytosti, jimž vdechla život pradávná magie, aby se stali hlavní bitevní jednotkou ve Stříbrných městech. V každé ruce třímají dlouhý zahnutý meč a kov, z něhož jsou stvořeni, je jim přirozeným brněním. Železní golemové jsou odolní vůči zpomalovacím efektům (pomaleji už se stejně pohybovat nemohou) a dobře jsou chráněni i proti magii (všechna útočná kouzla na ně mají pouze poloviční účinek). |
Atributy
5
5
3 - 5
18
7
4
0
0
|
|

21
243
9
Cena
90
|
Mechanická | Imunita vúči zpomalení | 50% odolnost vůči magii |
Ocelový golem - Vylepšený
 |
Popis
Oceloví golemové byli svými tvůrci pečlivě očarováni. Jsou téměř neteční vůči magii (magické útoky jim způsobují pouze čtvrtinové zranění). V boji jsou daleko nebezpečnější než jejich železní soukmenovci, neboť při napadení útok vždy okamžitě opětují. |
Atributy
6
6
5 - 7
24
7
4
0
0
|
|

34
357
9
Cena
130
|
Mechanická | Imunita vúči zpomalení | 75% odolnost vůči magii | Neomezený protiútok |
4. Úroveň
Mág
 |
Popis
Někteří mágové ze Stříbrných měst slouží i v armádě. V boji zblízka sice příliš neobstojí, jelikož jsou ozbrojeni pouze dýkou a nemají příslušný výcvik, tuto slabinu ale bohatě vyvažují silou svých kouzel. Jejich ohnivé střely z čiré magické energie zraňují každého, kdo se vyskytuje v jejich dráze (včetně spojenců). Také u sebe nosí svitky s dalšími kouzly. |
Atributy
10
10
7 - 7
18
10
4
15
3
|
|

36
498
5
Cena
250
|
Střelec | Žádný střelecký postih | Kouzlí | Magický útok |
Arcimág - Vylepšený
 |
Popis
Nejmocnější z bojových mágů mohou být povýšeni na arcimágy, čímž získají přístup k dalším zaklínadlům. Stačí je mít na bojišti a hrdinova kouzla budou o něco méně náročnější na manu. |
Atributy
10
10
7 - 7
30
10
4
25
4
|
|

55
687
5
Cena
340
|
Střelec | Žádný střelecký postih | Kouzlí | Magický útok | Proud energie |
5. Úroveň
Džin
 |
Popis
Džinové jsou prastaré elementální bytosti, které čarodějové dokáží přivolat a magicky připoutat ke své osobě. Takový džin pak nemůže utéci a musí svého pána bránit, dokud v něm zbývá alespoň špetka životní energie. V bitvě jsou tyto jednotky velkým přínosem, ale protože jsou stvořeny z čiré magie, mohou se občas chovat poněkud nevypočitatelně. Nelze například předem říci, jaké kouzlo použijí proti nepříteli, ale alespoň je jisté, že se neobrátí proti svým spojencům. |
Atributy
13
12
12 - 16
33
12
7
0
0
|
|

55
839
3
Cena
480
|
Velká jednotka | Letec | Náhodně kouzlí |
Džin sultán - Vylepšený
 |
Popis
Džinové sultáni mohou svými kouzly nejen ničit nepřátele, ale také posilovat spojence. Avšak podobně jako u normálních džinů ani u nich nelze předem říci, jaká kouzla zrovna použijí. |
Atributy
15
13
16 - 22
40
12
8
0
0
|
|

80
1126
3
Cena
700
|
Velká jednotka | Letec | Náhodně kouzlí |
6. Úroveň
Rakšasa rani
 |
Popis
Rakšasy jsou mstiví duchové z dávno zapomenutých věků, kteří v Ashanu přebývají již více než tisíc let. Jejich pomstychtivost zaujala čaroděje, kteří se s nimi setkali, a po mnoha počátečních neúspěších se je naučili vyvolávat a ovládat. Mág, za něhož se na bojišti bije rakšasa rani, má vítězství téměř v kapse - toto stvoření se lví hlavou a krutě ostrými meči totiž vzbuzuje na bojišti takovou hrůzu, že nepřátelé nedokáží jeho útoky nijak opětovat. |
Atributy
25
20
15 - 23
120
9
5
0
0
|
|

120
2108
2
Cea
1400
|
Velká jednotka | Žádná odveta |
Rakšasa raja - Vylepšený
 |
Popis
Rakšasa raja je stejně nebezpečným nepřítelem jako rakšasa rani, navíc se ale v případě potřeby dokáže bleskurychle pohybovat. |
Atributy
25
20
23 - 30
140
8
6
0
0
|
|

160
2535
2
Cena
1770
|
Velká jednotka | Žádná odveta | Úprk |
7. Úroveň
Kolos
 |
Popis
Kolosové jsou nejmocnějšími jednotkami, jaké mohou čarodějové postavit nebo přivolat. Na jejich stvoření musí mág vynaložit spoustu mystické energie, neboť stojí na hranici živých a zkonstruovaných bytostí. Každý z nich v sobě také nese myšlenku, jakousi pseudoduši, kterou mu jeho stvořitel dává. Díky tomu je jejich vůle tak pevná, že na ně nepůsobí žádná mysl ovlivňující magie - čaroději budou věrní za každých okolností. Tyto jednotky nenosí zbraně - nepřátele nablízko drtí svými obrovskými pěstmi. |
Atributy
27
27
40 - 70
175
10
6
0
0
|
|

242
4822
1
Cena
3500
1
|
Velká jednotka | Imunita vůči ovládání mysli |
Titán - Vylepšený
|