Vyšle několik magických střel, které způsobí cílové nepřátelské jednotce nefyzické poškození.
Kamenné hroty (Stone Spikes)
Přímé škody
Cena: 5
24+8*Síla
32+8*Síla
40+8*Síla
48+8*Síla
Působí rozsáhlé fyzické poškození všem jednotkám v dané oblasti (ve tvaru kříže).
2. úroveň
Blesk (Lighting Bolt)
Přímé škody
Cena: 5
11+11*Síla
14+14*Síla
17+17*Síla
20+20*Síla
Způsobuje vybrané nepřátelské jednotce poškození mrazem.
Mistr ledu přidává efekt Mrazení (zmrazí na 0.3 tahů)
Ledová střela (Ice Bolt)
Přímé škody
Cena: 6
60+12*Síla
72+12*Síla
84+12*Síla
96+12*Síla
Způsobuje vybrané nepřátelské jednotce poškození mrazem.
Mistr bourří přidává efekt Omráčení na první cíl.
3. úroveň
Kruh zimy (Circle of Winter)
Přímé škody
Cena: 9
60+12*Síla
72+12*Síla
84+12*Síla
96+12*Síla
Způsobuje poškození mrazem všem jednotkám v okolí cílového místa.
Mistr ledu přidává efekt Mrazení (zmrazí na 0.3 tahů).
Ohnivá koule (Fireball)
Přímé škody
Cena: 10
11+11*Síla
14+14*Síla
17+17*Síla
20+20*Síla
Působí poškození ohněm všem jednotkám v dané oblasti.
Ohnivá koule má cílovou oblast o velikosti 3x3.
Mistr ohně přidává účinek Ničení brnění (-50 % obrana).
4. úroveň
Řetězový blesk (Chain Lightning)
Přímé škody
Cena: 16
20+20*Síla
20+20*Síla
20+20*Síla
25+25*Síla
Způsobí rozsáhlé poškození bleskem několika sousedním jednotkám (až 4), počínaje tou vybranou. Každá další jednotka utrpí 50% předchozích škod (může zasáhnout i vlastní jednotku).
Mistr bouří přidává efekt Omráčení na první cíl.
Pád meteoritů (Metoer Shower)
Přímé škody
Cena: 19
15+15*Síla
15+15*Síla
15+15*Síla
20+20*Síla
Způsobuje rozsáhlé poškození zemskou silou všem tvorům v cílové oblasti.
Pád meteorů má cílovou oblast o velikost 5x5.
5. úroveň
Imploze (Implosion)
Přímé škody
Cena: 18
20+20*Síla
20+20*Síla
20+20*Síla
40+40*Síla
Způsobuje vybrané nepřátelské jednotce poškození silou země.
Armageddon (Armageddon)
Přímé škody
Cena: 20
15+15*Síla
15+15*Síla
15+15*Síla
30+30*Síla
Všem jednotkám a válečným strojům na bojišti způsobí rozsáhlé poškození ohněm, na místě
dopadu i poškození fyzické.
Stvoření uprostřed bojiště (čtverec 4x4) jsou zasaženy skálou a útrpí extra fyzickým poškozením
rovným škodám vlny, která ignoruje Magickou ochranu.
Mistr ohně přidává účinek Ničení brnění (-50% obrana)