 |
Absolutní očista |
Světlo | Pasivní |
Jednotka Nebesan je imunní vůči vem negativním vlivům.
Jednotky: Nebesan. |
|
 |
Spřízněnost se vzduchem |
Základní | Pasivní |
Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Jednotky: Vzdušný elementál. |
|
 |
Divoká zteč |
Síla | Aktivní |
Jednotka Panteří válečník zaútočí na cílového nepřítele, způsobí mu normální poškození a poškodí také všechny skupiny v blízkosti jednotky Panteří válečník. Tento útok nelze oplácet.
Jednotky: Panteří válečník. |
|
 |
Obojživelná |
Síla | Pasivní |
Imunita vůči zpomalení pohybu ze škody magie vody. Hrdinové svatyně mohou cestovat po moři, pokud bude jejich armáda složená jen z obojživelných jednotek.
Jednotky: Žraločí stráž, Wanizame, Korálová kněžka, Perlová kněžka, Kappa, Kappa Shoya, Duch pramene, Mizu-Kami, Sněžná panna, Yuki-Onna, Kenshi, Kensei, Kirin, Sacred Kirin, Vodní elementál, Mermaid. |
|
 |
Průrazná střela |
Síla | Pasivní |
Jednotka ignoruje 50% Fyzické obrany cíle.
Jednotky: Střelec z kuše, Elitní střelec. |
|
 |
Zteč |
Síla | Pasivní |
Jednotka Drtič může zaútočit znovu.
Jednotky: Drtič. |
|
 |
Hnilobná aura |
Temnota | Pasivní |
Jednotka Lamasu vyzáří na začátku svého kola auru nemoci. Snižuje maximální zdraví všech blízkých jednotek o 5% na dobu 2 kol. Lze používat až 5-krát za sebou.
Jednotky: Lamasu. |
|
 |
Zhoubný pohled |
Temnota | Pasivní |
Jakákoli jednotka, která zaútočí na jednotku jako první, obdrží 88 bodů poškození (Temnotou).
Jednotky: Tkadlena osudu (lidská forma), Snovačka osudu (lidská forma). |
|
 |
Připraveni k bitvě |
Síla | Pasivní |
Jednotka může oplácet neomezeně.
Jednotky: Kenshi, Kensei. |
|
 |
Čepel epifanie |
Světlo | Pasivní |
Jednotka Nebesan může použít svůj žehnající meč k oživení přátelských jednotek. Vyléčí celkově 54 bodů zdraví. Cílová skupina získá +30 bodů morálky +10 bodů iniciativy na dobu 2 kol.
Jednotky: Nebesan. |
|
 |
Čepel nenávisti |
Oheň | Pasivní |
Napadené jednotky se dostanou pod vliv nenávisti a zaútočí na náhodně vybranou skupinu jednotek v blízkosti. Nenávist trvá 1 kolo a je zrušena, pokud dojde k poškození jejího cíle.
Jednotky: Ďábel, Arciďábel. |
|
 |
Čepel Božího trestu |
Světlo | Pasivní |
Poškození jednotky se zvyšuje o 20% u cílů, které předtím zničily přátelské skupiny.
Jednotky: Serafin, Nebesan. |
|
 |
Čepel milosrdenství |
Světlo | Aktivní |
Jednotka Serafin může použít svůj žehnající meč k oživení přátelských jednotek. Vyléčí 51-52 bodů zdraví.
Jednotky: Serafin. |
|
 |
Oslepení zuřivostí |
Síla | Pasivní |
Jednotka je imnunní vůči efektům ovlivnění mysli a zpomalení pohybu.
Jednotky: Ďábel, Arciďábel. |
|
 |
Oslepující výpad |
Síla | Pasivní |
Útok jednotky Křižák slunce nelze oplatit a jeho účinnost se zvyšuje o 10% za každý překročený čtverec.
Jednotky: Křižák slunce. |
|
 |
Krvavá zuřivost |
Síla | Pasivní |
Jednotka Wanizame způsobí o 5 vyšší poškození skupinám s otevřenými ranami.
Jednotky: Wanizame. |
|
 |
Bezmezná nenávist |
Oheň | Aktivní |
Způsobuje 15 poškození (Ohněm) všem nepřátelským jednotkám.
Jednotky: Arciďábel. |
|
 |
Dech havěti |
Země | Aktivní |
Havěť snižuje Fyzickou sílu o 5 a Magickou obranu 5 na dobu 3 kol. Jednotka navíc obdrží 5 bodů poškození zemí v každém kole.
Jednotky: Shnilá lamasu. |
|
 |
Spalující zuřivost |
Oheň | Pasivní |
Jednotka Rozzuřený kyklop získá útok z dálky, který zapálí svůj cíl. Uštědří cíli 57-65 poškození (ohněm) a navíc je 20% poškození uštědřeno i v dalších 2 kolech.
Jednotky: Rozzuřený kyklop. |
|
 |
Výzva |
Síla | Pasivní |
Vyzve první napadenou nepřátelskou skupinu. Sníží její poškození o 45% proti ostatním jednotkám vyjma vyzyvatele. Jakmile bude vyzvaná skupina poražena, lze vyzvat další.
Jednotky: Kenshi, Kensei. |
|
 |
Výpad |
Síla | Pasivní |
Zvyšuje poškození jednotky Rytíř slunce o 10% za každý čtverec překonaný během útoku.
Jednotky: Rytíř slunce. |
|
 |
Očistné světlo |
Světlo | Pasivní |
Vždy, když se jednotka Světice teleportuje, zruší jeden náhodně vybraný efekt u všech jednotek v blízkosti. U přátelských jednotek je zrušen negativní efekt, u nepřátelských jednotek pak efekt pozitivní.
Jednotky: Světelný elementál, Zářivá světice, Oslnivá světice. |
|
 |
Nákaza |
Temnota | Pasivní |
Hnilobná aura jednotky Shnilá lamasu se stane nakažlivou. Zasažené jednotky budou přenášet nemoc na nepřátele v blízkosti vždy na začátku svého tahu.
Jednotky: Shnilá lamasu. |
|
 |
Zdrcující skok |
Síla | Aktivní |
Skokový útok, který způsobí cíli normální poškození navýšené o 5% za každý přeskočený čtverec a 12-18 bodů poškození (vodou) všem nepřátelským skupinám v oblasti 3x3. Cíl musí být v přímé linii s jednotkou Kappa shoya. Tento útok nelze oplácet. Minimální vzdálenost jsou 2 čtverce. Maximální vzdálenost se rovná dvojnásobku aktuální pohyblivosti jednotky Kappa shoya.
Jednotky: Kappa Shoya. |
|
 |
Spopelnění |
Oheň | Pasivní |
Když ohnivý elementál zemře pošle Ohnivou bouři na všechny jednotky v blízkosti a tím je poškodí.
Jednotky: Ohnivý elementál. |
|
 |
Ochromující pasti |
Síla | Aktivní |
Vytvoří na bojové mapě past, která se aktivuje tehdy, když na ni šlápne první nepřítel. Uštědří 2 bodů poškození (fyzického) a zpomaluje pohyb o 4.
Jednotky: Goblin, Gobliní traper. |
|
 |
Cyklón |
Vzduch | Pasivní |
Snižuje poškození zdálky uštědřené jednotce Vzdušný elementál o 20%.
Jednotky: Vzdušný elementál.
|
|
 |
Tanec hniloby |
Základní | Aktivní |
Způsobuje základní poškození všem blízkým živým jednotkám v hodnotě 10% jejich původního zdraví. Zrychlí všechny efekty na všech blízkých jednotkách o 1 kolo se všemi spojenými důsledky. Toto poškození nelze vyléčit.
Jednotky: Snovačka osudu (lidská forma). |
|
 |
Spřízněnost s temnotou |
Základní | Pasivní |
Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Jednotky: Temný elementál. |
|
 |
Vláda temnoty |
Temnota | Pasivní |
Zvyšuje zranitelnost magií temnoty o 10% u napadeného cíle a všech skupin v blízkosti na dobu 2 kol.
Jednotky: Lich, Arcilich. |
|
 |
Dcery moře |
Voda | Pasivní |
Obrana vůči všem útokům je navíšena o 20%.
Jednotky: Siréna. |
|
 |
Mrtvé maso |
Síla | Pasivní |
Snižuje poškození (fyzické) způsobené jednotce o 20%.
Jednotky: Ghúl, Hrobový ghúl. |
|
 |
Kvílení smrti |
Temnota | Pasivní |
Zpomaluje léčení u napadené jednotky a všech jednotek v blízkosti o 50% po dobu 3 kola. Ovlivněny jsou pouze živé jednotky.
Jednotky: Spektra. |
|
 |
Ochrana před smrtí |
Základní | Pasivní |
Jednotka Fénix je imunní vůči všem formám magie z cesty Krve a utrpí poškození (magické) ponížené o 10%.
Jednotky: Fénix. |
|
 |
Démonské pokolení |
Síla | Pasivní |
Orkové si v těle nesou démonské dědictví, kvůli kterým jsou stejně odolní a zranitelní jako démoni. +10% odolnost vůči poškození ohněm, +10% zranitelnost vůči světlu. Léčivá kouzla magie světla mohou vyléčit přátelské orky, nebo zranit nepřátelské orky.
Jednotky: Bijec, Crusher, Goblin, Goblin Hunter, Dreamwalker, Dreamreaver, Jaguar Warrior, Panther Warrior, Kyklop, Rozzuřený kyklop. |
|
 |
Střemhlavý zteč |
Síla | Aktivní |
Jednotka Královský gryf vzlétne z bojiště a napadne všechny nepřátele v jedné linii na konci kola. Každému cíli pak způsobí své normální poškození.
Jednotky: Královský gryf. |
|
 |
Střemhlavý útok |
Síla | Aktivní |
Jednotka Gryf odlétne z bojiště a snese se na svůj cíl na konci kola, kdy mu uštědří normální poškození.
Jednotky: Gryf. |
|
 |
Dvojitá podoba |
Síla | Aktivní |
Jednotka může přijmout podobu člověka nebo pavouka. Změna podoby vynutí provedení akce (čekání).
Jednotky: Tkadlena osudu, Snovačka osudu. |
|
 |
Spřízněnost se zemí |
Základní | Pasivní |
Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Jednotky: Zemský elementál. |
|
 |
Bez emocí |
- | Pasivní |
Nemrtví nemají emoce, a proto jsou imunní vůči efektům morálky.
Jednotky: Kostlivec, Kostlivý oštěpař, Ghúl, Hrobový Ghúl, Duch, Spektra, Lich, Arcilich, Lamasu, Shnilá lamasu, Upír, Upíří lord, Tkadlena osudu (lidská forma), Tkadlena osudu (pavoučí forma), Snovačka osudu (lidská forma), Snovačka osudu (pavoučí forma). |
|
 |
Okouzlení |
Základní | Aktivní |
Cílová nepřátelská jednotka se nemůže pohybovat, útočit ani používat schopnosti po dobu 2 kol. Okouzlení je zrušeno, pokud dojde k poškození cíle.
Jednotky: Lilim. |
|
 |
Zjevení |
Světlo | Pasivní |
Jednotka Světelný elemental oplácí útoky paprsky světla vyzařujícího do osmi směrů. Zasažené nepřátelské skupiny obdrží 472-503 bodů poškození (Světlem). Zasažené přátelské jednotky jsou vyléčeno o 472-503 bodů zdraví.
Jednotky: Světelný elementál. |
|
 |
Vybuchující ostny |
Síla | Aktivní |
Jednotka Trýznitel zaútočí na všechny nepřátelské skupiny v blízkosti a uštědří jim 25% poškození navíc. Tento útok nelze oplácet.
Jednotky: Trýznitel. |
|
 |
Žravé oko |
Síla | Pasivní |
Zvyšuje poškození jednotky o 20% proti všem nepřátelům, kteří ji předtím poškodili.
Jednotky: Pekelný pes, Cerberus. |
|
 |
Oči medúzy |
Síla | Pasivní |
Útok jednotky Korálová kněžka snižuje iniciativu cíle o 20 na dobu 2 kol.
Jednotky: Perlová kněžka. |
|
 |
Divoká zteč |
Síla | Aktivní |
Jednotka Jaguáří válečník se vrhne proti cílovému nepříteli a způsobí mu normální poškození. Tento útok nelze oplácet.
Jednotky: Jaguáří válečník. |
|
 |
Otevřená rána |
Síla | Pasivní |
Útok jednotky snižuje pohyblivost cíle o 3 body na dobu 2 kol. Cíl také každé kolo obdrží 5 fyzického poškození jednotky.
Jednotky: Žraločí stráž, Wanizame. |
|
 |
Dravost |
Síla | Pasivní |
Jednotka Krutý vlk může zaútočit znovu.
Jednotky: Krutý vlk. |
|
 |
Spřízněnost s ohněm |
Základní | Pasivní |
Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Jednotky: Ohnivý elementál. |
|
 |
Ohnivá koule |
Oheň | Pasivní |
Ohnivý elementál vrací všem úderům poškození ohněm.
Jednotky: Ohnivý elementál. |
|
 |
Ohnivzdorná kůže |
Síla | Pasivní |
Po adaptaci na sopečné prostředí vězeňského světa Sheoghu jsou démoni o 20% odolnější vůči poškození (ohněm).
Jednotky: Maniak, Šílenec, Pekelný pes, Cerberus, Sukuba, Lilim, Plamenná samice, Plamenná matka, Mučitel, Trýznitel, Pekelník, Plenitel, Ďábel, Arciďábel. |
|
 |
Čtyři vlny |
Síla | Pasivní |
Vždy, když jednotka Kensei napadne nepřítele, kterého napadla při posledním útoku, získá proti tomuto nepříteli jeden útok navíc. Útoky se sčítají až do výše 3. Poškození se při každém dalším útoku dělí dvěma.
Jednotky: Kensei. |
|
 |
Mrazivá pavučina |
Základní | Aktivní |
Nepřátelské skupiny v blízkosti jednotky Snovačka osudu nemohou 2 kola nic dělat.
Jednotky: Snovačka osudu (pavoučí forma). |
|
 |
Mrazivé pohlazení |
Voda | Pasivní |
Útoky jednotky Yuki-Onna snižují iniciativu cíle o 20 na dobu 1 kola a také způsobují efekt (podchlazení).
Jednotky: Yuki-Onna. |
|
 |
Mrazivý dotek |
Voda | Pasivní |
Sněžná panna svými útoky způsobí efekt (Podchlazení).
Jednotky: Sněžná panna. |
|
 |
Aura krupobití |
Voda | Aktivní |
Jednotka Posvátný kirin zaútočí na nepřátelskou skupinu a uštědří jí 30 bodů poškození (vodou) navíc k normálnímu poškození. Oběti budou navíc (zmrznuté).
Jednotky: Posvátný kirin. |
|
 |
Neústupná zloba |
Oheň | Pasivní |
Při oplácení jednotka způsobí 49-56 poškození (Ohněm) všem jednotkám, které na ni předtím zaútočily.
Jednotky: Ďábel, Arciďábel. |
|
 |
Vyléčení |
Světlo | Aktivní |
Cílová přátelská jednotka získá 5 bodů zdraví. Nepřátelská démonická nebo nekromantická jednotka dostane poškození.
Jednotky: Sestra, Vestálka. |
|
 |
Duté kosti |
Síla | Pasivní |
Snižuje (Fyzické) poškození z dálky způsobené jednotce Kostlivec o 50%.
Jednotky: Kostlivec, Kostlivý oštěpař. |
|
 |
Hlad |
Síla | Pasivní |
Zvyšuje pohyblivost o 2 v prvních třech kolech bitvy.
Jednotky: Šedý vlk, Krutý vlk. |
|
 |
Ledová střela |
Voda | Aktivní |
Způsobuje 17 bodů poškození (vodou) cílové nepřátelské skupině. Oběť bude navíc (zmražena).
Jednotky: Vodní elementál. |
|
 |
Úlomky ledu |
Voda | Aktivní |
Vytvoří na bitevní mapě past o velikosti 3x3 na dobu 3 kol. Nepřátelé, kteří pastí projdou, obdrží 10 bodů poškození (vodou) za každý překročený čtverec a budou (podchlazeni).
Jednotky: Yuki-Onna. |
|
 |
Nemateriální |
Síla | Pasivní |
Jednotka Spektra může procházet skupinami, hradbami a překážkami. Utrpěné poškození (fyzické) je sníženo o 35%.
Jednotky: Spektra. |
|
 |
Ignorace bolesti |
Síla | Pasivní |
Jednotka utrpí ztráty až na začátku svého dalšího kola.
Jednotky: Kyklop, Rozzuřený kyklop. |
|
 |
Nehmotný |
Síla | Pasivní |
Jednotka Duch může procházet skupinami, hradbami a překážkami. Utrpěné poškození (fyzické) je sníženo o 25%.
Jednotky: Duch. |
|
 |
Skok |
Síla | Aktivní |
Útok skokem, který způsobí normální poškození cíli navýšené o 5% za každý přeskočený čtverec. Cíl musí být s jednotkou Kappa na stejné línii. Tento útok nelze oplácet. Minimální vzdálenost jsou 2 čtverce. Maximální dosah je roven dvojnásobku aktuálního dosahu pohyblivosti jednotky Kappa.
Jednotky: Kappa. |
|
 |
Vysátí života |
Temnota | Aktivní |
Útok jednotky Arcilich přenese energii napadených živelných nepřátel na cílovou přátelskou nemrtvou skupinu, které vyléčí 20% uštědřeného poškození. Efekt trvá po dobu 1 kola. Jednotka nemůže léčit sama sebe.
Jednotky: Arcilich. |
|
 |
Záchranná membrána |
Voda | Pasivní |
Zvyšuje odolnost vůči poškození o 15%.
Jednotky: Mizu-Kami. |
|
 |
Spřízněnost se světlem |
Základní | Pasivní |
Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Jednotky: Světelný elementál. |
|
 |
Bleskové údery |
Vzduch | Pasivní |
Dálkové útoky jednotky Vzdušný elementál způsobí poškození vzduchem cílové skupině a až třem dalším nepřátelským skupinám. Poškození se při každém skoku dělí dvěma.
Jednotky: Vzdušný elementál. |
|
 |
Tekuté tělo |
Voda | Pasivní |
Zvyšuje odolnost vůči poškození o 20%.
Jednotky: Vodní elementál. |
|
 |
Živá |
Síla | Pasivní |
Lze léčit a oživovat. Náchylnost k účinkům morálky.
Jednotky: Všichny jednotky kromě nemrtvých. |
|
 |
Vysátí many |
Oheň | Pasivní |
Při útoku na jednotky vysaje 5% aktuální many nepřátelského hrdiny a přenese ji k vašemu hrdinovi.
Jednotky: Plamenná samice, Plamenná matka. |
|
 |
Šílený smích |
Síla | Pasivní |
Útoky jednotky Šílenec vysávají poškození z napadené jednotky a přidávají jej samy sobě. Snižuje poškození všech nepřátelských jednotek v cílové skupině o 1 a zvyšuje poškození všech bytostí ve skupině jednotek Šílenec o 1. Efekt trvá po dobu 1 kola.
Jednotky: Šílenec. |
|
 |
Manévr |
Síla | Pasivní |
Jednotka se od nepřátel, kteří na ni zaútočili zblízka, vzdálí a útok jim oplatí z dálky.
Jednotky: Kentaur, Centaur Marauder. |
|
 |
Mocný úder |
Vzduch | Aktivní |
Jednotka Rozzuřený kyklop zaútočí na cílovou nepřátelskou skupinu a všechny skupiny stojící vedle ní, kterým způsobí 100% normálního poškození útokem. Malé cíle jsou odsunuty o jeden čtverec dozadu. Na tento útok nelze reagovat oplácením.
Jednotky: Rozzuřený kyklop. |
|
 |
Mobilní střelec |
Temnota | Pasivní |
Jednotka Kentauří nájezdník se může buď pohnout a vystřelit, nebo vystřelit a pak se pohnout.
Jednotky: Kentauří nájezdník. |
|
 |
Aura měsíčního plamene |
Základní | Pasivní |
Nepřátelské jednotky, které zaútočí na jednotku Fénix nebo se stanou obětí jejího útoku, obdrží 116 bodů základního poškození. Tento útok nelze vyléčit.
Jednotky: Fénix. |
|
 |
Bez oplácení |
- | Pasivní |
Jednotka Fúrie se nemusí bát oplácení svých útoků.
Jednotky: Fúrie. |
|
 |
Živoucí zbroj |
Síla | Pasivní |
Jednotka Pekelník je imunní vůči efektům snižujícím Fyzickou odolnost, Magickou odolnost, Fyzickou obranu a Magickou obranu.
Jednotky: Pekelník, Plenitel. |
|
 |
Nedostatek času |
Síla | Pasivní |
Když se jednotka brání, první na ní vedený útok automaticky selže.
Jednotky: Upír, Upíří lord. |
|
 |
Spřátelení |
Světlo | Pasivní |
Cílová nepřátelská jednotka se nemůže pohybovat, útočit ani používat žádné schopnosti po dobu 2 kol. Tento efekt je zrušen, pokud cíl obdrží poškození.
Jednotky: Vestálka. |
|
 |
Zrcadlo bolesti |
Základní | Pasivní |
10% poškození uštědřeného jednotce Duch pramene se vrátí útočníkovi. Platí pouze pro útoky zblízka.
Jednotky: Světelný elementál, Duch pramene, Mizu-Kami. |
|
 |
Zkamenění |
Země | Aktivní |
Dojde ke zkaměnění nepřátelské jednotky a po 1 kolo nemůže nic dělat. Přátelské jednotky jednat mohou, ale dojde ke zrušení efektu.
Jednotky: Zemský elementál |
|
 |
Průrazný šíp |
Síla | Pasivní |
Střely jednotky Elitní střelec prorazí nepřátelskými skupinami a zasáhnou více cílů najednou.
Jednotky: Elitní střelec. |
|
 |
Potěšení z bolesti |
Základní | Pasivní |
Útočníci se částečně zraní sami (základní poškození).
Jednotky: Sukuba. |
|
 |
Rozmnožování |
Základní | Pasivní |
Jednotka Plamenná matka se během prvního kola bitvy rozroste o 20%. Jednotky nad původní stav skupiny po bitvě z hrdinovy armády zmizí.
Jednotky: Plamenná matka. |
|
 |
Nenávist vůči živému |
Síla | Pasivní |
Zvyšuje při útoku na živé cíle poškození o 30% a pohyblivost o 2.
Jednotky: Hrobový ghúl. |
|
 |
Extáze z agónie |
Základní | Pasivní |
Útočníci se částečně zraní sami (základní poškození).
Jednotky: Lilim. |
|
 |
Znovuzrození |
Základní | Aktivní |
Jednotka Fénix má skvělou schopnost znovuzrození. Jednotka Fénix si vyléčí 50 bodů zdraví a způsobí 60 bodů poškození (základního) všem nepřátelským skupinám v blízkosti. Zničené skupiny jednotky Fénix se automaticky navrátí k životu. Toto poškození nelze vyléčit.
Jednotky: Fénix. |
|
 |
Regenerace |
Země | Pasivní |
Skupina jednotky Zemský elemntál je na začátku svého kola vyléčena za 5 bodů zdraví.
Jednotky: Zemský elementál. |
|
 |
Odolnost vůči vodě |
- | Pasivní |
Nagové (a jejich spříznění vodní duchové) mají 50% odolnost vůči poškození vodou.
Jednotky: Žraločí stráž, Wanizame, Korálová kněžka, Perlová kněžka, Kappa, Kappa Shoya, Duch pramene, Mizu-Kami, Sněžná panna, Yuki-Onna, Kenshi, Kensei, Kirin, Sacred Kirin, Mermaid. |
|
 |
Zatažitelné ostny |
Síla | Aktivní |
Jednotka Mučitel zaútočí na všechny nepřátelské skupiny v blízkosti a způsobí jim své normální poškození. Tento útok nelze oplácet.
Jednotky: Mučitel. |
|
 |
Spalující světlo |
Světlo | Aktivní |
Cílová nepřátelská jednotka obdrží 14-16(elemental 15-18) bodů poškození Světlem a bude na dobu 2 kol oslepena. Spotřebovává podstatu vlastní jednotky (ta utrpí ztrátu 7%(elemental 16%) zdraví, které se zregeneruje po bitvě).
Jednotky: Světelný elementál, Oslnivá světice. |
|
 |
Stínová forma |
Temnota | Pasivní |
Jednotka Temný elementál při útoku zruší jeden pozitivní efekt na svém cíli.
Jednotky: Temný elementál. |
|
 |
Stínový úder |
Voda | Pasivní |
Jednotka Temný elementál při útoku se vrací na původní místo a to bez oplácení.
Jednotky: Temný elementál. |
|
 |
Úder štítem |
Síla | Pasivní |
Když dojde k napadení přátelské skupiny, jednotka Prétorián získá možnost útoku na původního agresora, pokud je v dosahu.
Jednotky: Prétorián. |
|
 |
Zaštítený |
Síla | Pasivní |
Snižuje poškození z dálky uštědřené jednotce o 25%.
Jednotky: Strážce, Prétorián. |
|
 |
Zaštítěný |
Síla | Pasivní |
Snižuje poškození zdálky uštědřené jednotce o 25%.
Jednotky: Bijec, Drtič. |
|
 |
Štítový strážce |
Síla | Pasivní |
Když nepřítel zaútočí na blízkou přátelskou skupinu, 50% poškození obdrží Prétorián, přičemž je toto poškození sníženo o 25%.
Jednotky: Strážce, Prétorián. |
|
 |
Píseň sirény |
Voda | Pasivní |
Nepřátelé v blízkosti sirény jsou okouzleny a nemůžou tak na sirény útočit.
Jednotky: Siréna. |
|
 |
Nebe a země |
Základní | Aktivní |
Zvyšuje iniciativu přátelské cílové skupiny o 5 a pohyblivost o 2, nebo způsobí 8 bodů poškození (zemí) za kolo cílové nelétající nepřátelské skupině, která navíc zpomalí pohyb o 2. Efekt trvá po dobu 2 kol.
Jednotky: Poutník snů. |
|
 |
Hromadné Nebe a země |
Základní | Aktivní |
Zvyšuje iniciativu 1 a pohyblivost o 1 u všech nepřátelských skupin, nebo uštědří 3 bodů poškození (zemí) za kolo všem nepřátelským nelétajícím skupinám, kterým také sníží pohyblivost o 2. Efekt trvá po dobu 2 kol.
Jednotky: Lovec snů. |
|
 |
Úder |
Síla | Aktivní |
Jednotka Kyklop zaútočí na cílovou nepřátelskou skupinu, které způsobí normální poškození. Malé cíle jsou odsunuty o jeden čtverec dozadu. Na tento útok nelze reagovat oplácením.
Jednotky: Kyklop. |
|
 |
Rychlost světla |
Světlo | Pasivní |
Pohyb, útok a návrat bez oplácení nepřítele.
Jednotky: Světelný elementál, Zářivá světice, Oslnivá světice. |
|
 |
Duchovní sepjetí |
Základní | Aktivní |
Vytvoří (duchovní spojení) mezi cílovou přátelskou skupinou a jednotkou Mizu-Kami. Pozitivní efekty získané jednou ze skupin jsou také sdíleny druhou skupinou. Cílová skupina navíc těží ze zrcadla bolesti a záchranné membrány. Spojení nelze provést s duchy jara, mizu-kami a skupinami, které jsou již (duchovním spojením) ovlivněny.
Jednotky: Mizu-Kami. |
|
 |
Duchovní podoba |
Základní | Pasivní |
Duchové se těší z +50% odolnosti vůči veškerému poškození od počátku bitvy. Efekt trvá, dokud jednotak neprovede nějakou akci.
Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice, Duch, Spektra, Tkadlena osudu (lidská forma), Tkadlena osudu (pavoučí forma), Snovačka osudu (lidská forma), Snovačka osudu (pavoučí forma), Duch pramene, Mizu-Kami, Kirin, Posvátný kirin, Vzdušný elementál, Zemský elementál, Ohnivý elementál, Vodní elementál, Světelný elementál, Temný elementál, Fénix. |
|
 |
Duchovní spojení |
Základní | Aktivní |
Vytvoří duchovní spojení mezi cílovou přátelskou skupinou a jednotkou Duch pramene. Pozitivní efekty získané jednou ze skupin budou sdíleny i druhou skupinou. Cílová skupina také profituje ze zrcadla bolesti. Spojení nelze provést s duchy pramene, mizu-kami a skupinami, které jsou již duchovním spojením ovlivněny.
Jednotky: Duch pramene. |
|
 |
Úder a únik |
- | Pasivní |
Jednotka Harpyje se po svém útoku vrátí na původní pozici.
Jednotky: Harpyje, Fúrie. |
|
 |
Sluneční hřebec |
Světlo | Aktivní |
Jednotka Křižák slunce a její kůň se změní ve světlo na dobu 1 kola. Díky tomu může jednotka překonat všechny skupiny a objekty po cestě a navíc je imunní vůči všem efektům zpomalujícím pohyblivost. Tato schopnost nevyčerpá aktuální akci.
Jednotky: Křižák slunce. |
|
 |
Rozštěpení |
- | Pasivní |
Zvyšuje strukturální poškození způsobované jednotkou Kyklop o +1.
Jednotky: Kyklop, Rozzuřený kyklop. |
|
 |
Chuť krve |
Síla | Pasivní |
Útoky, které zasáhnou jednotku Bijec zvýší minimální poškození každé jednotky ve skupině o 1. Efekt se sčítá až 4-krát a trvá až do konce btivy.
Jednotky: Bijec, Drtič. |
|
 |
Chuť bolesti |
Síla | Pasivní |
Pokaždé, když jednotka uštědří poškození, nebo obdrží poškození, zvýší se účinnost příštího útoku o 15%. Bonusy se sčítají až 4-krát.
Jednotky: Mučitel, Trýznitel. |
|
 |
Provokativní přítomnost |
Síla | Pasivní |
Přinutí nepřátelské skupiny ve vzdálenosti dvou čtverců od jednotky Plenitel, aby své útoky a schopnosti zaměřily přávě na ni. Odchod tento efekt zruší.
Jednotky: Plenitel. |
|
 |
Přívalová vlna |
Voda | Aktivní |
Všichni protivníci budou promočeni. Všechny nepřátelské malé jedotky budou odsunuty o 2 pole.
Jednotky: Siréna. |
|
 |
Trail of Clouds |
Voda | Pasivní |
+250 Gold per day.
Jednotky: Posvátný kirin. |
|
 |
Mlžná pěšina |
Voda | Pasivní |
Na čtverích překročených jednotkou Kirin dojde k vytvoření mlhy. Každý zamlžený čtverec snižuje pohyblivost procházejících nepřátelských jednotek o 1. Na kiriny nemá vliv.
Jednotky: Kirin. |
|
 |
Pokřivená mysl |
Síla | Pasivní |
+1 Ore per day.
Jednotky: Maniak, Šílenec. |
|
 |
Nemrtvý |
- | Pasivní |
Tato jednotka není živá. Její morálka je vždy neutrální a navíc má jednotka +20% odolnosti vůči poškození (vodou). Je rovněž imunní vůči otrávení, nemoci, slepotě a efektům ovlivnění mysli.
Jednotky: Kostlivec, Kostlivý oštěpař, Ghúl, Hrobový Ghúl, Duch, Spektra, Lich, Arcilich, Lamasu, Shnilá lamasu, Upír, Upíří lord, Tkadlena osudu (lidská forma), Tkadlena osudu (pavoučí forma), Snovačka osudu (lidská forma), Snovačka osudu (pavoučí forma). |
|
 |
Neomezené oplácení |
Síla | Pasivní |
Jednotka může oplácet neomezeně.
Jednotky: Gryf, Královský gryf. |
|
 |
Unlimited Retaliation |
Síla | Pasivní |
Jednotka může oplácet neomezeně.
Jednotky: Pekelný pes, Kerberos. |
|
 |
Nezastavitelný výpad |
Síla | Aktivní |
Jednotka se přesune k cílové oblasti a zasáhne všechny skupiny a objekty po cestě. Strukturární poškození způsobené tímto útokem se nyvyšuje o 3.
Jednotky: Pekelník, Plenitel. |
|
 |
Upíří sevření |
Temnota | Pasivní |
Upír vysává život ze svých obětí a živí se na nich.
Jednotky: Upír. |
|
 |
Upíří sevření |
Temnota | Pasivní |
Upír vysává život ze svých obětí a živí se na nich.
Jednotky: Upíří lord. |
|
 |
Jedovatý dotek |
Země | Pasivní |
Jakýkoliv blízký kontakt bude nějakou dobu působit škody žijícím nepřátelům.
Jednotky: Tkadlena osudu (pavoučí forma), Snovačka osudu (pavoučí forma). |
|
 |
Podlý úder |
Síla | Pasivní |
Zvyšuje poškození jednotky Gobliní tráper o 50% proti imobilním nepřátelům.
Jednotky: Gobliní traper. |
|
 |
Bdělý průzkumník |
Síla | Pasivní |
Jednotka Kentaur získá volný výstřel na první nepřátelskou skupinu, která se k ní přiblíží na polovinu vzdálenosti.
Jednotky: Kentaur, Kentauří nájezdník. |
|
 |
Nenasytnost |
Síla | Pasivní |
Kerberos je nenasytný, což dokmentuje i sheoghské rčení: (Dvě hlavy jsou lepší než jedna, ale musíte mít dva talíře, abyste je nakrmili.) Kerberos dokáže zaútočit na dva cíle najednou, pokud se seřadí přímo před něj. Konec konců, je pak snazší si najít něco k snědku.
Jednotky: Kerberos. |
|
 |
Zranitelnost vzduchem |
- | Pasivní |
Veškeré poškození (vzduchem) je u Nagů (a jejich spřízněncýh vodních duchů) navýšeno o 25%.
Jednotky: Žraločí stráž, Wanizame, Korálová kněžka, Perlová kněžka, Kappa, Kappa Shoya, Duch pramene, Mizu-Kami, Sněžná panna, Yuki-Onna, Kenshi, Kensei, Kirin, Posvátný kirin, Siréna. |
|
 |
Zranitelnost světlem |
- | Pasivní |
Kouzla magie Světla, která poškozují živé, mají porit nemrtvým a démonům posílenou účinnost o 20%. Kouzla magie Světla, která mají léčit živé, působí proti démonům a nemrtvým škodlivě.
Jednotky: Maniak, Šílenec, Pekelný pes, Kerberos, Sukuba, Lilim, Plamenná samice, Plamenná matka, Mučitel, Trýznitel, Pekelník, Plenitel, Ďábel, Arciďábel, Kostlivec, Kostlivý oštěpař, Ghúl, Hrobový Ghúl, Duch, Spektra, Lich, Arcilich, Lamasu, Shnilá lamasu, Upír, Upíří lord, Tkadlena osudu (lidská forma), Tkadlena osudu (pavoučí forma), Snovačka osudu (lidská forma), Snovačka osudu (pavoučí forma). |
|
 |
Zranitelnost stínovou magií |
- | Pasivní |
Poškození (Temnotou) uštědřené jednotce světice je navýšeno o 25%.
Jednotky: Zářivá světice, Oslnivá světice. |
|
 |
Kvílení z Podsvětí |
Temnota | Aktivní |
Vyléčí cílové nemrtvé skupině 2 zdraví. Všechny živé jednotky v blízkosti cíle přijdou o 2 bodů zdraví, které se připočte k vyléčenému množství.
Jednotky: Duch, Spektra. |
|
 |
Válečná zuřivost |
Síla | Pasivní |
Jakmile jednotka způsobí poškození, stává se imunní vůči negativnímu ovlivnění mysli a všem efektům snižujícím morálku.
Jednotky: Jaguáří válečník, Panteří válečník. |
|
 |
Spřízněnost s vodou |
Základní | Pasivní |
Elementálové obdrží od svého živlu o 50% snížené poškození a o 50% vyšší poškození od svého protějšího živlu. Elementálové jsou také imunní vůči negativním efektům založeným na jejich živlu.
Jednotky: Vodní elementál. |
|
 |
Voda teče volně |
Voda | Pasivní |
Jednotka je imunní vůči efektům snižujícím pohyblivost a iniciativu.
Jednotky: Kirin, Posvátný kirin. |
|
 |
Vodní úder |
Voda | Pasivní |
Útok také zruší jeden pozitivní efekt na cíli.
Jednotky: Vodní elementál. |
|
 |
Vlny obnovy |
Voda | Aktivní |
Cíl je vyléčen o 3 bodů a je na něm zrušen jeden náhodný vybraný negativní efekt. Trvá 3 kola.
Jednotky: Korálová kněžka, Perlová kněžka. |
|
 |
Oslabující sevření |
Temnota | Pasivní |
Jednotka Temný elementál při útoku sníží obranu nepřítele o 20% na dobu 3 kol.
Jednotky: Temný elementál. |
|
 |
Zachvacující oštěpy |
Síla | Pasivní |
Snižuje pohyblivost cíle a všech nepřátelských skupin o 1 na 4 kola.
Jednotky: Kostlivý oštěpář. |
|
 |
Větrný štít |
- | Pasivní |
Jednotka Vzdušný elementál se nemusí bát oplácení svých útoků.
Jednotky: Vzdušný elementál. |
|
|