Heroes VI - Hrady - Tvrz
My jdeme svou vlastní cestou, a sami.
Ostrovy Pao (v Nefritovém moři).Hlavní městoTaumata-KunyakNárodní barvaKrvavě červená a hnědáSymbolRukaVíraPřestože orkové žádného boha nemají, jejich šamané uctívají Matku zemi a Nebeského otce, dva mocné duchy, se kterými se setkávají na svých cestách do Snového světa. Kombinací démonské krve, lidského masa a několika dalších věcí, o kterých je lepší pomlčet, vytvořili čarodějové ze Sedmi měst rasu zmutovaných vojáků, orků. Orkové jsou polovičními bratry démonů a od malička byli cvičeni, aby se stali jejich zkázou. Nakonec se jim démony také podařilo porazit a zahnat zpět do jejich vězeňského světa. Za odměnu za jejich neuvěřitelnou odvahu se ashanské národy rozhodly je odměnit... otroctvím! V době Druhého zatmění si orkové získali svobodu a rozdělili se do separátních kmenů. Některé se vydaly na severovýchod do plání Ranaaru, jiné utekly daleko na jih do nehostinné Sahaarské pouště. Zbytek odplul na jihovýchod přes Nefritové moře a usadil se na Ostrovech Pao. Nedávné událostiOd chvíle, kdy se orkové vedení Kunyakem Osvoboditelem zbavili svých okovů, uplynulo již téměř celé století. Jejich nově nalezená svoboda je ale stále křehká a největší nebezpečí jim hrozí z jejich středu. Po smrti Kunyaka přišel národ orků o svou jednotu a je nyní rozdělen do bezpočtu malých kmenů rozptýlených po Ostrovech Pao. Po smrti Kunyaka přišel národ orků o svou jednotu a je nyní rozdělen do bezpočtu malých kmenů rozptýlených po Ostrovech Pao. Kmeny bojují mezi sebou a někteří špatní orkští náčelníci se neštítí prodávat své vlastní druhy (poražené nepřátele, ale také slabé člány vlastní společnosti) do otroctví výměnou za moc a bohatství... Váleční Tvrze: Zaútoč hned, mysli pozdějiOrkové byli stvořeni jako útoční vojáci pro boj s démony a jejich taktika tomu odpovídá. Jsou lehce obrnění a těžce vyzbrojení. Vrhají se vstříc nepříteli, přičemž se spoléhají na svou početní převahu, rychlost a odolnost. Doufají, že se jim tak podaří nepřátelské linie prorazit bez větších ztrát. Vzhledem ke svému původu jsou orkové přirozeně odolní vůči magii a obzvláště té, kterou vládnou démoni (oheň, ovládnutí, iluze...). Silné stránkyHrubá síla, vysoká mobilita, magická odolnost. Slabé stránkyŠpatné podpůrné vlastnosti, taktická omezenost. Plán města
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
© 2011 DeadKarlos. Všechna práva vyhrazená. Heroes of Might & Magic, Heroes, HoMM |