Heroes VI - Jednotky - Kobka (Datadisk)

Azyl | Nekropole | Peklo | Svatyně | Tvrz | Boss | Neutrální | Kobka

1. Řadové jednotky

AsasínNic

HoMM6

Fyzický útok

4

Magické škody

-

Dostřel

50%

Fyzická odolnost

9%

Magická odolnost

7%

Pohyblivost

4

Život

18

Štěstí

5

Iniciativa

20

Morálka

0

Škody

3-5

Přírůstek

9

Zlato

85

HoMM6

1x1

Asasín je v podstatě Malassiným stínem. Stejně jako není možné v lese zahlédnout lesního elfa, asasín je neviditelný v podzemí. Odhalí se teprve ve chvíli, kdy zaútočí. Asasíní se obvykle oblékají do černých šatů a jejich oblíbenou zbraní je pár ostrých zubatých dýk.

Duté kosti Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Stín - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

5

Magické škody

-

Dostřel

50%

Fyzická odolnost

14%

Magická odolnost

11%

Pohyblivost

4

Život

23

Štěstí

6

Iniciativa

25

Morálka

0

Škody

4-7

Přírůstek

14

Zlato

125

HoMM6

1x1

Stín je elitní asasín disponující různými schopnostmi, které mají souvislost se silami Temnoty.

Jeho dýky jsou otráveny zvláštním druhem duchovního jedu, který pomalu požírá životní sílu své oběti.

Duté kosti Zachvacující oštěpy Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

2. Řadové jednotky

StopařkaNic

HoMM6

Fyzický útok

6

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

14%

Magická odolnost

5%

Pohyblivost

5

Život

25

Štěstí

6

Iniciativa

30

Morálka

0

Škody

5-7

Přírůstek

6

Zlato

120

HoMM6

1x1

Stopařka je typickou temnou elfkou. Její slova připomínají jemné hedvábí lehce páchnoucí  jedem. Stopařky neznají strach a jsou vždy připraveny udeřit. Nepotrpí si na dlouhé proslovy, zato jsou však známy svým rychlým jednáním.

Mrtvé maso Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Čakramová tanečnice - Vylepšený Vylepšený

HoMM6

Fyzický útok

7

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

18%

Magická odolnost

5%

Pohyblivost

5

Život

32

Štěstí

6

Iniciativa

35

Morálka

0

Škody

6-8

Přírůstek

9

Zlato

175

HoMM6

1x1

Čakramová tanečnice považuje svůj čakram za prodloužení vlastní ruky. Tanečnice dokáží své zbraně ovládat téměř pouhou myšlenkou. Jejich čakramy jsou díky prokletým čepelím ještě více smrtící.

Mrtvé maso Nenávist vůči živému Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

3. Řadové jednotky

Stínový predátorNic

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

5

Dostřel

-

Fyzická odolnost

11%

Magická odolnost

14%

Pohyblivost

5, létání

Život

21

Štěstí

7

Iniciativa

30

Morálka

0

Škody

3-7

Přírůstek

6

Zlato

110

HoMM6

1x1

Stínový predátor je menším duchem Temnoty. Vypadá jako létající koule stínů s jedním fialovým zářícím okem uprostřed a několika očními stopkami objímajícími jeho tělo jako chapadla.

Říká se, že tyto bytosti vyrůstají z tmavých Malassiných křídel, pak se oddělí a poletují v podzemních královstvích.

Kvílení z Podsvětí Nehmotný Duchovní podoba Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Stínový strážce - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

6

Dostřel

-

Fyzická odolnost

14%

Magická odolnost

16%

Pohyblivost

5, létání

Život

27

Štěstí

7

Iniciativa

25

Morálka

0

Škody

5-7

Přírůstek

10

Zlato

160

HoMM6

1x1

Strážci jsou vyvinutým druhem predátorů. Stejně jako Malassa samotná dokáží prohlédnout stíny, tajemství i lži. Temní elfové je využívají k odhalování skrytých pravd.

Kvílení z Podsvětí Nemateriální Duchovní podoba Kvílení smrti Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

4. Elitní jednotky

MinotaurNic

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

18

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

25%

Magická odolnost

23%

Pohyblivost

4, létání

Život

65

Štěstí

6

Iniciativa

25

Morálka

0

Škody

16-19

Přírůstek

3

Zlato

420

HoMM6

1x1

Stejně jako kentauři a harpie jsou minotauři zvířecí lidé, které stvořili čarodějové ze Sedmi měst roku 540.

Minotaur je napůl člověk a napůl býk, který se měl stát útočnou pěchotou bojující po boku kentauří kavalérie.

Vláda temnoty Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Minotauří strážce - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

-

Magické škody

20

Dostřel

100%

Fyzická odolnost

29%

Magická odolnost

26%

Pohyblivost

4, létání

Život

72

Štěstí

7

Iniciativa

30

Morálka

0

Škody

18-22

Přírůstek

5

Zlato

525

HoMM6

1x1

Karmínové čarodějové z Al-Rubitu kdysi udělali vůči temným elfům diplomatické gesto dobré vůle, kterým mnohé překvapili a sousedy ze Stříbrných měst nahněvali. Darovali jim totiž tisícovku věrných minotaurů.

Netrvalo dlouho a minotauři přísahali věrnost temným elfům a Malasse. Temní elfové ocenili sílu a věrnost těchto bytostí a věnovali jim svobodu. Z tohoto přátelství těží obě strany až do dnešních dnů.

Vysátí život Vláda temnoty Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

5. Elitní jednotky

MantichoraNic

HoMM6

Fyzický útok

15

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

28%

Magická odolnost

23%

Pohyblivost

5, létání

Život

80

Štěstí

7

Iniciativa

25

Morálka

0

Škody

14-16

Přírůstek

5

Zlato

350

HoMM6

2x2

Mantichora je magické zvíře stvořené v Mýtických dobách.

V těchto časech byl povrch Ashanu pokryt dračími žilami. Bytosti, které z těchto řek krystalů dračí krve pily byly navždy jejich mocnou magií proměněny.

Na mantichoře jsou vidět rysy rozličných zvířat: lva, netopýra, škorpióna.

Hnilobná aura Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Škorpikora - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

16

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

31%

Magická odolnost

26%

Pohyblivost

5, létání

Život

80

Štěstí

7

Iniciativa

30

Morálka

0

Škody

14-18

Přírůstek

6

Zlato

445

HoMM6

2x2

Škorpikora je mantichora, kterou temní elfové vystavili podzemnímu uzlu krystalů dračí krve odrážejícímu živelné síly Temnoty. Díky tomu je magické zvíře ještě silnější a poddanější příkazům svého pána.
Dech havěti Nákaza Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

6. Elitní jednotky

Zrůda bez tvářeNic

HoMM6

Fyzický útok

14

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

28%

Magická odolnost

31%

Pohyblivost

4

Život

80

Štěstí

9

Iniciativa

45

Morálka

0

Škody

13-14

Přírůstek

4

Zlato

360

HoMM6

1x1

Zrůdy bez tváře jsou dětmi Malassy. Mistři infiltrace, špionské práce a nenápadnosti.
Upíří sevření Nedostatek času Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

 

Vladař bez tváře - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

15

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

37%

Magická odolnost

29%

Pohyblivost

5,teleport

Život

95

Štěstí

9

Iniciativa

50

Morálka

0

Škody

14-16

Přírůstek

7

Zlato

450

HoMM6

1x1

Vladař bez tváře jsou dětmi Malassy. Mistři infiltrace, špionské práce a nenápadnosti.

Upíří sevření Nedostatek času Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí

7. Šampión jednotky

Stínový drakNic

HoMM6

Fyzický útok

49

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

48%

Magická odolnost

46%

Pohyblivost

5

Život

280

Štěstí

6

Iniciativa

40

Morálka

0

Škody

47-52

Přírůstek

1, Krystal 1

Zlato

1695

HoMM6

2x2

Stínový drak je avatarem Malassy, dračí bohyně temnoty. Nejčastěji na sebe berou podobu draka barvy onyxu s fialovými koulemi umístěnými na jeho křídlech. Tyto koule jsou „Malassiny oči“, které dokážou prohlédnout jakýmkoliv stínem, ať už je to stín v doslovném, nebo přeneseném významu. Říká se, že právě z těchto zářících koulí pochází Stínoví slídiči.
Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí Bez emocí Dvojitá podoba Duchovní podoba Zhoubný pohled      

 

Černý drak - VylepšenýVylepšený

HoMM6

Fyzický útok

53

Magické škody

-

Dostřel

-

Fyzická odolnost

53%

Magická odolnost

49%

Pohyblivost

5

Život

300

Štěstí

6

Iniciativa

45

Morálka

0

Škody

51-56

Přírůstek

2, Krystal 2

Zlato

2190

HoMM6

2x2

Legendární Černí draci jsou nejvyšší formou, které může Stínový drak dosáhnout. Malassiny oči na jejich křídlech jsou nahrazeny neustále se měnícími spletitými vzory světla připomínající galaxie, které se ztrácí v nekonečné temnotě vesmíru.
Dvojitá podoba Tanec hniloby Zhoubný pohled Duchovní podoba Nemrtvý Zranitelnost světlem Bez emocí