|
Heroes VI - Jednotky - Nekropole
1. Řadové jednotky
Kostlivec
 |
|

1x1 |
Kostlivci jsou jen mrtvá hnijící těla rozpohybovaná vůlí nekromanta.
Díky kombinaci slepé loajality, netečnosti vůči hladu a žízni a chybějícímu pocitu strachu či pochybností jsou kostlivci skvělými služebníky. |
Kostlivý oštěpař - Vylepšený
 |
|

1x1 |
Někteří kostlivci, které si nekromanté pečlivě vybírají, jsou obdařeni kouzelnými zbrojemi a zbraněmi, čímž se stávají něčím víc než pouhou potravou pro nepřátelské meče.
Tito nejlepší služebníci nesou oštěpy vybavené koulí ze zbytků hedvábí Namtaru, které jsou schopné po dopadu nepřítele uvěznit do sítě. |
2. Řadové jednotky
Ghůl
 |
|

1x1 |
Ghúůlové jsou zmučenými duchy mrtvých, kteří jsou díky magii připoutáni k neživým tělům a naplnění nenávistí vůči živým.
Mocní nekromanté je dokážou ovládat, ale jinak jsou divocí a velmi agresivní.
Transformace v ghúla je v Hreshi používaná jako nejvyšší trest a prostředek, jak duší navždy vyadit z koloběhu smrti a převtělení. |
Hrobový ghůl - Vylepšený 
 |
|

1x1 |
Hroboví ghúlové od svých pánů získali bojový výcvik.
Jsou ještě agresivnější a nebezpečnější než jejich divocí příbuzní.
Když si je nemrtví páni ze Sedmi měst přivádějí do boje, často je poutají k sobě jako válečné psy. |
3. Řadové jednotky
Duch
 |
|

1x1 |
Když děti Dračích bohů zemřou, jejich duchové stoupají k měsíci, kde čekají na reinkarnaci dle Ashiny vůle.
Traumatické zážitky mohou nicméně vést ke vzniku ducha, který je svou silnou negativní emocí připoután k materiálnímu světu. |
Spektra - Vylepšený
 |
|

1x1 |
Spektra vznikne tehdy, zemře-li duše opravdu pomalu a bolestivě.
Zranění spekter jsou neustále viditelná a citelná, kvůli čemuž musí nebohá duše svou agónii prožívat znovu a znovu. |
4. Elitní jednotky
Lich
 |
|

1x1 |
Výše postavení nekromanté dosáhnou elixír prodlužující život, který je vyroben z jednu Namtaru, Ashinových posvátných pavoučích duchů. Tento elixír si pak musí přidávat do jídla.
Díky této kůře se z nich stávají Asakkusové či lichové. Jejích těla se vysuší, ale jsou osvobozena od všech smrtelných tužeb. |
Arcilich - Vylepšený
 |
|

1x1 |
Archilich obdrží svůj titul ve chvíli, kdy žije mnohem déle, než by mu jeho smrtelná skořápka za normálních okolností dovolila.
Přestože se zdá, že je tento přechod dobrovolný, tak není. Lich pocítí změnu ve chvíli, kdy nastane čas jeho přirozené smrti. |
5. Elitní jednotky
Lamasu
 |
|

2x2 |
Roku 512 letopočtu Sedmého draka stvořili čarodějové ze Sedmi měst hybridy zvířat a lidí jako své stráže, služebníky a hračky. Lamasu patří mezi mnoho jejich experimentů spadajících do této kategorie. Zrodily se z nepřirozeného spojení lidských zločinců a mantikor. |
Shnilá Lamasu - Vylepšený
 |
|

2x2 |
Někteří parazité jsou imunní vůči vrozené nemoci, kterou lamasu šíří a se svým hostitelem si postupem času vybudují vzájemně prospěšný vztah. Parazité požírají vše, co lamasu zabije, nebo co zahyne v její přítomnosti, a výměnou pak lamasu může jejich roj použít jako zbraň. |
6. Elitní jednotky
Upír
 |
|

1x1 |
Lichové, kteří získají dostatečnou moc, získají právo nechat se svěřit Pavoučí bohyní. Po své smrti se pak narodí jako Akhkharové, čili (upíři). Následovně podstoupí vyčerpávající rituál, ale získají u toho nové tělo oistěné od všech vad. |
Upíří lord - Vylepšený
 |
|

1x1 |
Když upír dosáhne naprosté nadvlády nad svými novými schopnostmi, začne mládnout a vypadá o rok mladší za každé století svého neživota.
V takové situaci je označován za upířího lorda a má právo zasednout v radě nekromantů. |
7. Šampión jednotky
Tkadlena osudu - Lidská forma
 |
|

2x2 |
|
Tkadlena osudu - Pavoučí forma
 |
|

2x2 |
|
7. Šampión jednotky
Snovačka osudu - Lidská forma - Vylepšený
 |
|

2x2 |
|
Snovačka osudu - Pavoučí forma - Vylepšený
 |
|

2x2 |
|
|