 |
Slabost (aktivní boj)
Snižuje poškození nepřátelské jednotce o 11% na 5 kol.
Reputace: Slzy
Vyžaduje: Mana: 10 | Cooldown: 1
Úroveň hrdiny: 1 |
 |
Hromadná slabost (aktivní boj)
Snižuje poškození všech nepřátelských jednotek o 11% na 5 kol.
Reputace: Slzy
Vyžaduje: Slabost | Mana: 40 | Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 5 |
 |
Vyvolání elementála Temnoty (aktivní boj)
Vyvolá 12.49/14.36/16.51(+atributy, +úroveň) elementálů Temnoty.
Reputace: Slzy
Vyžaduje: Mana: 45 | Cooldown: 2
Úroveň hrdiny: 15 |
 |
Teror (aktivní boj)
Cílová nepřátelská skupina musí čelit vizi své nejhorší noční můry. V důsledku je ve strachu přinucena odstoupit od hrdinovy armády. Kromě toho vynechá své příští kolo a po dobu 3 kol je ovlivněna terorem. (-15/17/19%(+atributy) poškození, -15/17/19(+atributy) morálky a štěstí, +15/17/19(+atributy) zranitelnost účinky síly a magie).
Reputace: Slzy
Vyžaduje: Mana: 45 | Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 15 |
 |
Magie Temnoty I (pasivní dobrodružství)
Hrdina získá 3 k magické síle (Temnota).
Reputace: Neutrální
Vyžaduje:
Úroveň hrdiny: 1 |
 |
Magie Temnoty II (pasivní dobrodružství)
Hrdina získá 3 k magické síle (Temnota).
Reputace: Neutrální
Vyžaduje: Magie Temnoty I
Úroveň hrdiny: 5 |
 |
Magie Temnoty III (pasivní dobrodružství)
Hrdina získá 3 k magické síle (Temnota).
Reputace: Neutrální
Vyžaduje: Magie Temnoty II
Úroveň hrdiny: 15 |
 |
Agónie (aktivní boj)
Úponky stínu obepnou nepřátelskou skupinu a vysají z ní životní sílu. Oběť obdrží 753 bodů poškození (Temnotou) vždy, když se bude chystat k provedení akce, po dobu 3 kol. Působí pouze na živé jednotky.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Mana: 15 | Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 1 |
 |
Hromadná agónie (aktivní boj)
Úponky stínu obepnou všechny nepřátelské skupiny a začnou vysávat jejich životní sílu. Oběti obdrží 254 poškození (Temnotou) vždy, když na ně přijde řada s akcí, a sice po dobu 3 kol. Působí pouze na živé jednotky.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Agónie | Mana: 40 | Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 5 |
 |
Pán loutek (aktivní boj)
Hrdina získá schopnosti krátce ovládnout nepřátelskou cílovou skupinu na dobu 2 kol. Pokd oběť utrpí poškození, efekt se zruší.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Mana: 45 | Cooldown: 4
Úroveň hrdiny: 15 |
 |
Zoufalství (aktivní boj)
Snižuje morálku cíle o 64 po dobu 4 kol. Zruší všechny pozitivní efekty ovlivňující morálku cíle.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Mana: 15 | Cooldown: 2
Úroveň hrdiny: 1 |
 |
Hromadné zoufalství (aktivní boj)
Snižuje morálku všech nepřátelskcý skupin o 24 na dobu 4 kol. Zruší všechny pozitivní efekty ovlivňující morálku všech nepřátelskcýh jednotek.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Zoufalství | Mana: 40 | Cooldown: 4
Úroveň hrdiny: 5 |
 |
Vysátí života (aktivní boj)
Útoky přátelské skupiny budou vysávat životní sílu z živých cílů po dobu 3 kol. Skupina obnoví své zdraví o 45% z uděleného poškození.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Mana: 15 | Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 1 |
 |
Hromadné vysátí života (aktivní boj)
Útoky všech přátelských skupin vysávají životní sílu z živých cílů po dobu 3 kol. Jejich zdraví se obnoví o 27% uštědřeného poškození.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Vysátí života | Mana: 40 | Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 5 |
 |
Očista (aktivní boj)
Zruší všechny pozitivní efekty všech nepřátelských jednotek v cílové oblasti a učiní je imunní vůči všem pozitivním efektům na dobu 3 kol.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Mana: 30 | Cooldown: 4
Úroveň hrdiny: 5 |