 |
Bouřné vichry I (aktivní boj)
Hrdina si přivolá pomoc větrů a na 5 kol oslabí nepřátelské jednotky útočící z dálky. Poškození všech nepřátelských střelců se sníží o 10/11/13%(+atributy).
Reputace: Slzy
Vyžaduje: Mana: 20, Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 1 |
 |
Bouřné vichry II (pasivní boj)
Hrdinapovolá vichry, které na dobu 5 kol zeslabí nepřátelské střelecké jednotky. Poškození všech nepřátelských střelců se sníží o 10/11/13%(+atributy).
Všechny jednotky ovlivněné bouřnými vichry obdrží 194/223/256(+atributy, +úroveň) bodů poškození Vzduchem a budou navíc (Omámeny).
Reputace: Slzy
Vyžaduje: Storm Winds I
Úroveň hrdiny: 5 |
 |
Vyvolání Vzdušných elementálů (aktivní boj)
Vyvolá 8.94/10.28/11.82 (+atributy, +úroveň) Vzdušných elementálů.
Reputace: Slzy
Vyžaduje: Mana: 45, Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 15 |
 |
Magie Vzduchu I (pasivní dobrodružství)
Hrdina získá 3 k magické síle (Vzduch).
Reputace: Neutrální
Vyžaduje:
Úroveň hrdiny: 1 |
 |
Magie Vzduchu II (pasivní dobrodružství)
Hrdina získá 3 k magické síle (Vzduch).
Reputace: Neutrální
Vyžaduje: Magie Vzduchu I
Úroveň hrdiny: 5 |
 |
Magie Vzduchu III (pasivní dobrodružství)
Hrdina získá 3 k magické síle (Vzduch).
Reputace: Neutrální
Vyžaduje: Magie Vzduchu II
Úroveň hrdiny: 15 |
 |
Připoutáni k zemi (aktivní boj)
Nepřátelské větry přikovají cílovou nepřátelskou létající jednotku k zemi. Cíl ztratí schopnost létat na dobu 1.3 (+atributy) kol. Shozené jednotky se mohou přesouvat jen na krátkou vzdálenost.
Reputace: Neutrální
Vyžaduje: Mana: 15, Cooldown: 1
Úroveň hrdiny: 1 |
 |
Bouřné šípy (aktivní boj)
Dálkové útoky cílové skupiny nemají postih ke vzdálenosti a mají o 25/29/33(+atributy) vyšší poškození (Vzduchem) po dobu 2 kol.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Mana: 15, Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 1 |
 |
Blesk (aktivní boj)
Způsobuje 847/975/1121(+atributy, +úroveň) poškození (Vzduchem) cílové nepřátelské jednotce.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Mana: 30, Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 5 |
 |
Řetězový blesk (aktivní boj)
Způsobuje 575/662/761(+atributy, +úroveň) poškození (Vzduchem) cílové skupině a přeskočí tři další nepřátelské skupiny. Poškození se dělí při každém skoku dvěma.
Reputace: Krev
Vyžaduje: Lightning Bolt, Mana: 45, Cooldown: 3
Úroveň hrdiny: 15 |
 |
Hromový úder (pasivní boj)
Veškeré poškození vzduchem uštědřené hrdinou a jeho armádou má 75/85/100% šanci způsobení efektu (Omámení) u cílů.
Reputace: Krev
Vyžaduje:
Úroveň hrdiny: 5 |